¨

Direktlänk till inlägg 15 april 2007

Härliga söndag

Av nena - 15 april 2007 17:01

det har ju varit en så otroligt skön dag i dag också. Nackdelen är att nu är ju snart helgen slut och det är tid för jobb igen...


 Vi började söndagen med att inviga vår altan för säsongen och äta frukost där ute. Det har nog inte hänt tidigare att vi kunnat sitta ute och äta frukost i april månad. Superskönt!!


 Efter frukost åkte vi för att köpa skor till P. Han hittade de han ville ha direkt och jag som också är i behov av nya gympadojor letade och letade. Hittade som vanligt inga *suck*


 Hemma igen så slappade jag i solen ett tag och läste lite. J plockade fram vattenfärgerna igen och M for iväg till kompisarna E och N.

Peter han satt också och läste ett tag innan han fick för sig att det är tid att tömma ut smutsigt vatten ur poolen. Allt vatten som kommit genom regn och snö i höst och vinter är nu på väg av poolen och sen ska den städas på gamla löv och annat som hamnat i den. Inte i dag men nu är det på G i alla fall.

 Nu så skalar P potatis och jag ska gå ut och göra räksås till dagens middag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards