¨

Direktlänk till inlägg 4 maj 2007

Tid att sova

Av nena - 4 maj 2007 00:29

 Kan någon tala om det för min kropp? Att det är dags att sova?
jag är så trött att ögonen snurrar i kupan men kroppen är som en myrstack
:(   Så jobbigt är det, jag lägger mig och jag går upp...


 Efter många om och men har jag och J äntligen fått klart filmen till K som fyller 11 nästa vecka. J ska skicka med den på en CD tillsammans med presenten hon köpt.
Filmen är omgjord en del gånger och ny-gjord många fler. Datorn har bråkat med oss och inte sparat som vi velat osv. Men nu är den alltså klar så jag kan släppa det ett tag.


 Vi har fått (nåja fått och fått, det tål ju att diskuteras förstås) kanal Digital i dag. Vi har haft "Robert-boxen" länge länge och det är så usel bild på den men det har ju fungerat. Sen har vi Viasat som vi haft ännu längre... jag har retat mig på att vi inte kunnat se TV 4 komedi och TV 4 guld tex men det kan vi nu alltså. Har tittat på en massa gamla komedier och det är guld värt nu när jag inte kan sova...


 Imorgon (idag) är det fredag. 2 timmars arbete och sen helg igen.
Ha det gött!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards