¨

Direktlänk till inlägg 4 maj 2009

Regnet försvann och solen kom

Av nena - 4 maj 2009 13:06

 Jag somande aldrig om idag, jag stannade i sängen och tittade på tv, surfade lite och läste en tidning.

Skönt var det!


 Nu  ska jag rycka upp mig lite och försöka komma iväg och handla till de där tårtorna som ska fixas till.

Fiskmaten ska jag också köpa hem så jag kan packa in och gömma den, risken är att jag inte kommer till en affär utan maken innan onsdag sen nämligen.


 Jag hoppas att det blir fint resten av dagen och veckan nu.
Vill inte ha mer regn!

 
 
NIni

NIni

4 maj 2009 13:32

Då får du berätta om akvarieskötsel sen! Christina önskar sig ett när hon fyller år...

http://nini.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hossan

4 maj 2009 14:46

Ja, nu ser det riktigt hyfsat ut vädermässigt.

Skrattade gott åt din kommentar om att du kunde önska bort fiskarna när du fyller år! :-D

 
Ingen bild

-Nena-

4 maj 2009 15:30

Nini - Det är mysigt och jag förstår C. Töserna är eld och lågor här hemma också.
Maken kan det mesta om fiskar så är det något speciellt du vill veta så hojta till...
Själv nöjer jag mig med att titta på dem.

 
Ingen bild

-Nena-

4 maj 2009 15:31

Hossan - Hihi ja det var en bra önskan ;o)

Ja nu är det sol och regn om vart annat här men helt ok i alla fall.

 
Nini

Nini

4 maj 2009 17:02

Jag kan ingenting om fiskar och akvarier, så jag har sagt till Christina att om hon menar allvar så får hon läsa på ordentligt. När man fyller 16 år kan man lämna över ansvaret helt på dem tycker jag ;-)

http://nini.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

4 maj 2009 19:15

Nini - Att läsa på är bra. Det finns en hel del bra böcker och även info på nätet.
Visst kan man ta det ansvaret när man fyller 16.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards