¨

Alla inlägg den 17 maj 2009

Av nena - 17 maj 2009 19:03

Kassler på risbädd och nu ser jag och tjejerna Chihuahuan från Beverly Hills.Sa att jag tänkte klä på Liten Doris lite fina kläder och då gick maken ut ;) Kakorna som töserna bakade var farligt goda. Tur de bakade vars en omgång ;)



Min Kort och gott 

Photobucket
Av nena - 17 maj 2009 15:35

Skor hittades i första affären och första skoparet som J testade var de vi köpte.

 M provade några fler och kom till sist fram till att sko med klack var inget hon ville ha så det blev en platt sko.


 In på New Yorker och testa lite kläder. J hittade äntligen en jacka och så köpte hon en t-tröja.

M köpte en t-tröja och en blus.


 Nu bakar töserna kolakakor och P meckar moppe.

Jag har landat här och slösurfar. Ingen direkt ork, det hade jag inte innan affärsbesöket heller så jag satt på en bänk och en pall medan de andra sprang runder.


 Solen den har försvunnit och det är inte speciellt skönt där ute.

Av nena - 17 maj 2009 11:59

Jag har vaknat en gång i timmen i natt och legat och tittat på väckarklockan Hopplöst har det varit.

 Trött och öm var jag när det var tid att gå upp.

Något skytte blev det inte för M var så trött efter en sen kväll.

Om det blir skor idag vet jag inte, jag har inte bestämt mig för om jag och kroppen orkar eller inte. Kanske, kanske inte.


 Ha en skön söndag och jag hoppas ni andra också har sol precis som vi.

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards