¨

Direktlänk till inlägg 28 april 2009

Grillade hamburgare

Av nena - 28 april 2009 20:40

det gjorde vi till middag istället för att steka dem.

Vi har en liten gasolgrill som är bra att ta till när det är vardag och man vill ha maten lite snabbare, annars brukar vi ha kolgrillen.


 P och jag var och tittade på en EU-moppe som vi ev. skulle köpa till M.

Berättade inget för henne eftersom vi inte visste om det skulle bli av. Vet inte än om vi ska köpa den för det var en del att göra vid den och det kostar ju också.

Vi skulle fundera ett tag på det sen får vi se vad  det blir. Ingen panik så eftersom hon har min att köra på även om det inte är en EU.

 Nu snart ska jag se Desperata hemmafruar och sen blir det sängen.
Jag har ganska ont i kroppen nu men vet inte varför. Har ju inte gjort något direkt ansträngande.... kan vara vädret kanske...


 Loggar ut nu och säger

Photobucket  
 
Kimmie

Kimmie

28 april 2009 21:09

Spännande för M, hoppas du får sova gott.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

Hossan

29 april 2009 08:54

Gissar att hon skulle bli VÄLDIGT glad över att få en EUmoppe :-)

Ja, vädret är konstigt och det gör ont både här och där utan speciell anledning. :-S

Hoppas att du sovit gott inatt!

 
Teija

Teija

29 april 2009 10:16

Mysigt och så gott med grillat. Vår elvaåriga E älskar att grilla, så vi grillar en hel del!
Hoppas att du fick sova gott.
Ha en fin dag, kram!

http://varannandag.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

29 april 2009 10:47

Kimmie - Ja hon är väldigt sugen på en EU.

 
Ingen bild

-Nena-

29 april 2009 10:48

Hossan - Ja hon kommer att bli det även om hon tycker det är ok att köra på min 30-moppe som ser ut som dagens EU-moppar.

 
Ingen bild

-Nena-

29 april 2009 10:49

Teija - Vår J är också helt galen i att grilla, det är lilla scouten som kommer fram då och helst ska det ju inte vara på gasgrill ;)
Detsamma och kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards