¨

Alla inlägg den 17 april 2009

Av nena - 17 april 2009 22:22

  I morgon öppnar tippen klockan 9.00 och då ska vi helst vara på plats så att vi bli klara fort.


goodnight
Av nena - 17 april 2009 16:48

det var ingen som  tog det när jag gick ut i solen ;)

Jag fick en mysig stund där ute innan alla kom hem. Skönt att bara sitta och slappa, lyssna till hur det knäpper i björkarna. De börjar komma långt nu.


happySpring86.jpg Spring picture by Nena_no1 



 Nu är släpet fyllt och väntar på att få komma til tippen imorgon.
Två vändor blir det nog.

Ska bli skönt att bli av med massa skit som bara står i vägen + allt från renoveringen i påsk.

Av nena - 17 april 2009 12:04

 Detta ligger ute på dom flesta bloggar nu och jag hämtade upp det hos wiper




Kära bloggvänner!

Allt vi ber om är att Du håller detta inlägg i cirkulation. Detta görs till minne av alla som drabbats av cancer. Ett ljus förlorar inget genom att tända ett annat ljus.

Låt detta ljus brinna!

 
Av nena - 17 april 2009 11:19

och så har jag dammat lite.

Det var inte så kul och jag längtar ut.

Ska ta lite till sedan får det vara för idag.

Dammet lär ju inte försvinna i alla fall utan finns kvar där nästa gång jag kommer med dammvippan.


 Pratade med min mamma om min rastlöshet i benen och hon sa att jag skulle dricka slånbär och då inte i saftform utan i likör. Det hade visst gjort underverk både på henne och på pappa och några andra som haft kryp så.

Jag som inte dricker alkohol i någon form, hur ska det gå... men jag lovade att jag skulle testa om jag fick lite.

Bara en liten en när man känner det och sen skulle det försvinna.


 Nej nu ska jag ta tag i den där dammvipan igen och sen gå ut i solen.

Av nena - 17 april 2009 07:21
Goodmorning

 Det tog ganska lång tid innan jag somnade om i natt så jag tänker lägga mig en stund till nu när töserna gett sig av mot skolan.

Måste ha någon timmes sömn till känner jag för att orka resten av dagen.


 Ser ut att bli fint väder, solen är framme och det är en blå himmel. Skönt det och jag hoppas att vi får så hela helgen också. Skulle vara väldigt härligt.



bjrengaring44.gif Misc picture by Nena_no1

 Senare idag ska jag försöka hitta böckerna i bokhyllan under allt slipdamm.

Tvätta lite och kanske kan jag hänga ut det i solen.

Titta runt om det är något som ska ut på släpet som vi ska åka och tömma på tippen imorgon.


Idag är det fredag!

Ha en bra sådan.



Av nena - 17 april 2009 00:08

 Vet inte  varför men jag kan inte komma till ro helt enkelt.

Gick upp för att inte ligga där och snurra och störa maken. Han sover ju så gott.


 Idag har fönsterbelysningen och tidningsställen kommit upp i sovrummet.

Funderade på vad vi ska ha på väggarna. Vi har en vägg där sängarna stod innan och då hade vi en hylla ovanför sängen men nu är den väggen tom och öde.

Ovanför sängarna har vi ju sänglampor (eller ska ha) och sen är det en tavellist där som just nu har tavlor med troll på. Jag gillar dem men inte maken... 

 Inte lätt det där...svåra funderingar så här mitt i natten *s*


 Nu ska jag spela lite på king.com och sen göra ett nytt försök att sova. klockan ringer ju om typ 6½ timme. 

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards