¨

Direktlänk till inlägg 27 april 2007

Hemma från af igen

Av nena - 27 april 2007 12:31

 Strul strul och mer strul.


Skulle vara på aF klockan 10. En kvart innan kommer jag dit och sätter mig i väntrummet. Folk kommer och går och där sitter jag. Tio över tio kommer min handläggare in genom dörren och säger att jag är på fel våning... tydligen har hon flyttat upp en våning och glömt att informera mig. Som om nu det inte var nog så hade de dubbelbokat så där på våningen över att en till som hade samma tid som jag... samma förnamn så det var kanske därför *dubbelsuck* Mer väntan. När klockan var tio i elva kom jag in.



 De frågade hur jag kände det och om allt gick bra, om något gick att förbättra osv. Mycket av det som jag och handläggaren pratade om i tisdags då hon var på skolan. Nu var ju handläggaren från fK också med så allt skulle pratas om en gång till.
 Jag förklarade  att jag var trött då jag kom hem och så och vi har nu bestämt att jag ska jobba 4 dagar i veckan, ledig på onsdagen och jobba 2½ timme istället de andra dagarna. Sen öka på med en halvtimme då jag känner att jag kanske skulle klara det.
Jag är ju villig att testa allt så vi kan få det att fungera.


 Nu ser jag i alla fall fram emot en låååång helg. Ska bli riktigt skönt.
Snart slutar J skolan och M slutar om ytterligare en timme.
Ikväll blir det tacos och mys i soffan.

 
 
Kimmie

Kimmie

27 april 2007 13:22

Trist när det blir sånt trassel med tider.
Men skönt att du har det avklarat.
Hoppas ni får det riktigt mysigt ikväll.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Nini

Nini

27 april 2007 14:52

Min lediga onsdag har varit en räddning. Det är nog bra med ett avbrott för vila mitt i veckan så att du får vila din kropp också.
Hoppas det kommer att kännas bättre.
Trevlig helg!

http://nini.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards