¨

Alla inlägg den 12 april 2007

Av nena - 12 april 2007 15:18

jag älskar solen och värmen som vi har nu. Så mysigt och skönt är det.Passade på att sitta en lååååång stund i solen nu när hundarna busade av sig i trädgården. Tog även M med mig ut, skadar inte med lite frisk luft i näsan. Hon blir snabbt piggare och det är skönt. Nu ska vi bara få henne till att äta annat än rostad smörgås och avslagen cola. Hon är som jag, svårt att äta igen efter att jag varit kräksjuk :( Hoppas att det blir lika fint väder eller finare i helgen. J skulle på läger men det är bara hon som hade anmält sig i går som var sista dagen. Trist! Nu kommer snart maken hem och då ska vi se om vi kan trolla ihop en middag.

Av nena - 12 april 2007 11:33

Bara en dag kvar att jobba denna veckan. Skönt!Idag är det ont med stora bokstäver. Min vänsteraxel är riktigt j*vlig mot mig. Just där har jag aldrig haft så ont tror jag. På jobb har vi målat vårblommor, gjort tavlor och läst saga. Mycket roligare då det händer lite och att jag slipper att titta på de då leker med lego eller bara far runder. M mår bättre, fortfarande matt eftersom hon inte har så mycket mat i sig men det lilla hon äter har hon i dag fått behålla. Ingen annan har ännu några känningar så förhoppningsvis är det bara en bacill som gått på M.

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards