¨

Direktlänk till inlägg 27 april 2008

Konfirmationskläder hittade

Av nena - 27 april 2008 16:46

Japp japp nu är det klart hoppas jag.
Det blev byxor eftersom M kom på att hon nog inte kommer att trivas i kjol eller klänning. Hon är allt för lik sin mamma ;)

Vita byxor som satt snyggt hittade hon på New Yorker. En tröja fann hon på Lindex men hon vet inte ännu om hon ska köpa en blus som hon provade också. Hon ville fundera någon dag till på det men hon har i alla fall kläder nu så hon klarar sig till konfan *tjohooo*
Nu är det bara resten av familjen som behöver något nytt och snyggt.

 I eftermiddag har vi spolat av altanen med högtryckstvätten och satt in möblerna så nu kan man sitta där ute och ha det skönt. Dynan till in favvostol är också upphittad. Glad blev jag!

 Nu är det tid för middagsfix. Kyckling blir det idag.

 
 
Kimmie

Kimmie

27 april 2008 17:29

Vad skönt att ni hittade kläder hon är nöjd med, en sak mindre att tänka på.
Ha det gott i favoritstolen.

http://kimmietid.blogspot.com

 
dittanodattan

dittanodattan

27 april 2008 20:58

Hej! Hur får du hjärtana i ditt blogg namn?
Jag provar men fattar inte hur jag ska gå till väga, kan du hjälpa mig?
johanna

http://dittanodattan.bloggagratis.se

 
tussegumman

tussegumman

27 april 2008 22:15

Skönt när kläder och sådant är inhandlat vid sådana här högtidliga tillfällen. Jag har varit på konfirmation förra helgen. Hon sjöng verkligen vackert! Ha det gott/Kram Tussegumman

http://tussegumman.blogspot.com

 
helga

helga

28 april 2008 08:41

Skönt att ni hittat fina kläder till konfirmationen...

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards