¨

Alla inlägg den 14 april 2008

Av nena - 14 april 2008 14:48

 Det blir inget handlande idag. Jag orkar helt enkelt inte. Det är nog så att tösernas förkylning satt sig på mig. Jag har ju haft huvudvärk var och varannan dag sista tiden. Kroppens alla leder gör ont och det river i halsen.

Köpte lite med hem från närbutiken när jag åkte hem och det får räcka.


 Snart är mina flickor hemma och jag tänkte ta och sätta mig under en filt ute i solen en stund och bara slappna av och suga i mig solljuset.



Av nena - 14 april 2008 08:21

 Så var M i skolan igen. Det gillade hon inte, hon hade mycket hellre åkt till praon igen. Fast lite kul skulle det nog bli att se alla kompisarna igen efter 3 veckor. Jo en del har hon ju sett men inte alla.


 Var uppe tidigare än vi behövde idag för M ville ha "krullat" hår och det tar ju lite tid. Tur det var en dag då de börjar nio annars hade jag nog inte orkat *ler*


 Var och hämtade skorna till M i går och J hittade också skor som hon kan ha både på konfan och på skolavslutningen. Tag tre och betala för två var det ju och vi gick länge där för att hitta ett tredje par. Det var till sist J som hittade ett par snygga gympisar som hon ska ha då vi ska bort eller så eftersom de hon har ser hemska ut efter fotbollsspel på lerig skolplan.


J´s sko för skolavslutning och M´s konfa


J´s gympasko


 Var och pratade med P´s kusin också om ev. mat vi ska beställa hos henne till konfan. Pratat fram och tillbaka om vad vi ska bjuda på. Det kan inte bli varm mat då vi är i kyrkan först annars hade vi nog grillat eller så.

Det P´s kusin kunde erbjuda var lite olika fat med kött på och potatissallad eller potatisgratäng.
Funderade på om man kunde fixa det själv kanske.

Börjar känna lite stress över det just nu. Vi blir mellan 20-25 personer så det är ju en del mat också som ska fixas.


 Nu ska jag ta en sväng med hundarna. Ser ut att kunna bli fint väder idag. Skönt!
I eftermiddag ska jag till sköterskan och sen måste jag handla.





Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards