¨

Alla inlägg den 20 april 2008

Av nena - 20 april 2008 21:41

eller nä inte riktigt men rödtonat i alla fall.

Sitter med toning i håret, tänkte det kan pigga upp lite. Jag har ju ganska så mörkt hår så det syns inte så där jättemycket, bara när ljuset faller på men jag känner mig annorlunda då jag gör det.

 Maken kokar ägg. Tänkte göra en god ägg och räkmacka till kvällsmat. Skulle gjort det i går men orken försvann.


 Döttrarna har somnat, att vara ute hela dagen tar på krafterna. De beställde lite hårkryllning till imorgon innan skolan då de börjar 9 så orkar mina händer har jag lovat att hjälpa dem med det.


 Nu plingar klockan och jag ska skölja ur toningen.
På återseende!


Av nena - 20 april 2008 16:21

köttet ligger i marinad och snart ska det blir mat i huset.


 Två runder till tippen och jättehögen av ris är borta. Skönt det. Lite annat kom också iväg som legat ett tag och väntat på att få komma dit.

M hon har kört tidningar och J hon var ju hos bästisen.

 M och jag har varit en sväng och tittat efter konfakläder också men det verkar inte ha kommit så mycket sådant än. Får se nästa helg om det kommit mer. M är ju inger kjol/klänning tjej egentligen men kanske vill hon ha det nu säger hon så det är lite svårt. Hon funderar både fram och tillbaka och lite åt höger och vänster också.


 Nu mot köket!

Ha en skön söndagskväll.

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards