¨

Alla inlägg den 26 april 2008

Av nena - 26 april 2008 18:13

 Tycker jag varit igång hela dagen men försökt att göra mina pauser i tid så förhoppningsvis ska jag väl inte ha så mycket ont i morgon.


 Svärmor har fått bort min crosstrainer, den kunde vara till hjälp nu efter operationen i henne knä.
Släpet är tillbaka lämnat så nu blir det inte fler tippenrundor innan konfirmationen. Skönt det.
Alla utemöbler är tvättade *tack mina älskade döttrar*.

Jag har varit och handlat lite kött och nu så fixar maken middagen.


 Kubbspelet är hittat och eftersom det blev kanonväder så blir det nog en runda i kväll.


maken och Doris vid grillen *s*

Av nena - 26 april 2008 11:26

 Maken på hundkurs.

J på scouterna.
En vanlig lördagsförmiddag i vårt hus.

 Jag och M har städat till marsvinsherrarna och till gerbilen. Dammsugit nästan hela huset, tur man inte har så stort ;)

Vikt påslakan och handdukar, sorterat underkläder och strumpor.
Nu efter lite vila väntar tvätthägning och diskmaskinstömning.

 Solen är framme men det är lite disigt. Termometern har stannat på 13,6 just nu men den kommer nog att stiga lite till under dagen.
I kväll blir det grillning och jag skulle kunna tänka mig en runda kubb. Får se om någon annan också nappar på det.


 Ha det gott!!




Water Effect by Crazyprofile.com

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards