¨

Alla inlägg den 29 april 2007

Av nena - 29 april 2007 22:26

 jag som skulle lägga mig tidigt ikväll.
Maken och M sitter och ser på film och J springer runt med kameran och sen vill hon att jag ska lägga över bilderna i datorn så hon kan skicka till kompisar i morgon.

Det är just det jag gör nu, tömmer hennes mobil medan hon fyller min ....


 Snart snart får jag nog sova.

Av nena - 29 april 2007 18:38

Det blir sen middag eftersom J varit hos kompis och vi har uträttat lite ärende. Stuvade makaroner med stekt korv och fläsk blir det i dag.

 P fick fixat det han skulle hemma hos kompisen men det lät som om det kunde bli mer jobb längre fram där.
J har varit med L och H hela dagen och är nu trött. Tur det är lov i morgon.


 Jag är trött i kroppen och har ont så tvätten den ligger på samma ställen som i f.m tyvärr. Får se hur jag känner mig i morgon kanske kan jag ta mig an den då.
Det blir en kväll i soffan och sen tidigt i säng. Wallander-filmen spelar jag in för att se en annan dag.

Av nena - 29 april 2007 10:15

 Solen skiner och det är så där lagom varmt.
P är och hjälper en kompis och kommer nog snart hem.
Jag har suttit ute ett tag och bara varit medan hundarna busade av sig.
Töserna fixar med något på rummet och J ska snart ringa till L för att bestämma tid med henne.

 Ska försöka ta tag i tvätten som finns lite här och var här hemma. Jag har i stort sett tvättat undan det som fanns i smutskorgen men nu är det en massa som torkat och som behöver vikas och en del ska ha en träff med strykjärnet.
 Jag ska bra komma ur stolen här också så jag kan börja.... idag är rumpan tung och vill inte riktigt...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards