¨

Alla inlägg den 4 april 2007

Av nena - 4 april 2007 22:10

Den fanns där under alla kläder. Så skönt. Blir också av med en del kläder som J vuxit ifrån redan i morgon då M kommer och hämtar dem till E. Här även lyckats få ihop det här med filmerna så att jag kan visa för dem som är intresserade. Ännu är det ju inte så mycket filmat men det kommer mera och det är skönt att jag äntligen lyckades så att jag nu kan släppa det hela *pustar ut*. Påskris har vi också blivit med nu. Töserna har gjort det så fint så. Nu ska jag se lite på tv innan jag lägger mig och min onda kropp för i dag. Fibron gör verkligen allt för att j*vlas med mig just nu. det var ju inget tungt jobb att tömma hatthyllan men fyyy vad jag har ont nu. Var ju inte bra innan jag började men jag måste ju för sjutton kunna göra lite saker här hemma utan att det ska göra så f*rbannat ont *surar på fibromonstret som bor i min kropp och vägrar flytta ut* :o(

Av nena - 4 april 2007 13:33

Är det verkligen onsdag. Helt plötsligt så känns denna sega hemska vecka kort.... förstår inte det. Har lyckats ta mig igenom en dag på jobb i dag också. Skönt att det bara är en dag kvar att jobba denna veckan. I dag var det lite pyssel med att måla ägg och dela in den stora gruppen i små lag så de kunde ge sig iväg på skattjakt. Jag hann vara med på skattjakten eller ordjakt var det väl egentligen, de skulle hitta bokstäver med hjälp av en karta och sen skulle dessa bokstäver bilda ett ord. Kyckling var dagens ord. Här hemma har töserna gjort färdigt sina trähönor/ägg och gjort Vilda hönor att hänga i påskriset. Jag har bara vilat sen jag kom hem men tänkte nu se om jag hittar vår hatthylla i hallen... just nu är den väldigt full av en massa vinterjackor, termobyxor vårjackor och regnkläder + J´s scoutkläder.

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards