¨

Alla inlägg den 2 april 2009

Av nena - 2 april 2009 21:25

 Ska lägga mig i sängen och titta på Private practice innan jag stänger ner de blågröna för idag och hoppas på en natt med mycket sömn.

 Maken han är på jobb än och jagvet inte när han kommer, jag hoppas ju snart för hans skull.

 Vi ses någon gång imorgon.

goodnight
Av nena - 2 april 2009 18:51

och maken fick fara på jobb.

Bara natten kvar av denna jouromgången.

Skönt det!!

Hoppas han snart kommer hem och att natten blir lugn.


 Jag vet att jag gjort en massa idag och nu har jag ont i armarna, mest höger armen och det är så trist.

Får ta det lugnt i morgon och bara vara "arbetsledare" och stå och peka när vi ska på tippen. Maken får jobba för två istället.

De är det som är mest jobbigt för maken han jobbar full tid och får ta så mycket annat här hemma som vi egentligen skulle vara två om.

Jag mår dåligt av det för jag vill ju inte att min man ska behöva dra så stort lass men gör jag något så får jag ju ont sedan och då kan jag inte göra något alls.....

Och nu känner jag mig mest gnällig....


 Solen har varit framme hela dagen och det har varit riktigt skönt ute.
Jag hoppas verkligen att det är våren som kommit och det för att stanna denna gången.

Good Evening
Av nena - 2 april 2009 16:14

Skönt att ha fyllt på skåp och kyl igen.


 När jag kom hem så kom mamma och skulle lämna en korg med påskgodis och annat till töserna eftersom mamma och pappa inte är hemma i påsk.
Då tittade hon i mina påsar med bortsorterat saker och fyndade lite till sig själv och min bror så jag fick mindre att bära till tippen. Bra det, jag får mer luft i skåpen och mamma får mindre ;)

Jag har skalat potatis och gjort pannbiffar som maken just nu står och steker. Ska bli gott med pannbiff till middag med sås och potatis. Magen kurrar.


 Maken han har fixat ett släp så att vi kan komma iväg till tippen i morgon med mer saker än vi trodde från början. Har lite som stått ett tag i väntan på släp så det ska bli väldigt skönt att bli av med det också samtidigt som de gamla köksluckorna.


Idag är det torsdag. 

I morgon är det fredag!
Det är skönt!

Av nena - 2 april 2009 07:22

 I natt har jag fått sova. Tack för det! Inga drömmar som väckt mig.

Ingen telefon heller.


 M hon är rosslig i halsen och hon har lite ont men inte så att hon känner att hon vill stanna hemma.

Är inte förvånad eftersom J burit hem någon smitta och dessutom är det snart lov och M är oftast sjuk när det är lov :(

 Lite trist eftersom det är familjedag på scouterna på lördag med äggrullning och vi är bortbjudna till vänner hela familjen på kvällen.  Hoppas verkligen att det är en snabb-bacill.


 Idag måste jag verkligen till stora affären och handla, nu går det inte längre att pussla ihop middagarna och handa i närbutiken. 

Annars inga andra  måsten  idag.


  Idag kan man skymta solen direkt på morgonen, blir nog en fin dag.

Termometern visar -1,4 så det är vantar på när töserna ska ge sig av mot skolan idag. 

Nice day

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards