¨

Direktlänk till inlägg 2 april 2009

Godmorgon denna torsdag

Av nena - 2 april 2009 07:22

 I natt har jag fått sova. Tack för det! Inga drömmar som väckt mig.

Ingen telefon heller.


 M hon är rosslig i halsen och hon har lite ont men inte så att hon känner att hon vill stanna hemma.

Är inte förvånad eftersom J burit hem någon smitta och dessutom är det snart lov och M är oftast sjuk när det är lov :(

 Lite trist eftersom det är familjedag på scouterna på lördag med äggrullning och vi är bortbjudna till vänner hela familjen på kvällen.  Hoppas verkligen att det är en snabb-bacill.


 Idag måste jag verkligen till stora affären och handla, nu går det inte längre att pussla ihop middagarna och handa i närbutiken. 

Annars inga andra  måsten  idag.


  Idag kan man skymta solen direkt på morgonen, blir nog en fin dag.

Termometern visar -1,4 så det är vantar på när töserna ska ge sig av mot skolan idag. 

Nice day  
 
Kimmie

Kimmie

2 april 2009 08:12

Vad skönt att du fått sova ordentligt!
Hoppas du får en bra dag, det är riktigt vackert idag (men kallt).

http://kimmietid.blogspot.com

 
helga

helga

2 april 2009 08:34

Skönt att du fått sova ordentligt!! Vad tråkigt med nya baciller...

Jag drömde som sjutton när jag skulle vakna. Plötsligt hade jag sex tår på ena foten.

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

2 april 2009 09:28

Morrn Nena. Ja det är dags att bunkra igen i butikerna skall jag med iväg och göra idag lite senare Solen lyser men det är nu +2 redan igår blev det +15 grader härligt de lovar likadant idag Hoppas barnen dina friskar på sig äggrullning är roligt Kramis

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hossan

2 april 2009 10:03

Godmorgon! Skönt med en god natts sömn! Skönt med solen som lyser! Trist med storhandling men skönt att det inte är en massa andra måsten för dig idag.
Hoppas barnen frisknar till snabbt.
Kram

 
-Nena-

-Nena-

2 april 2009 10:50

Kimmie - Ja kallt var det, nu har vi 9,1 i skuggan så det är riktigt skönt.

http://nena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

2 april 2009 10:52

helga - Oj sex tår. Kanske tur du vaknade annars kanske det blivit fler :)
Nej skämt och sido, drömmar kan verkligen ställa till det ibland.

 
-Nena-

-Nena-

2 april 2009 10:53

Filifjonkan - Ja nu är det tid att bunkra igen.
Igår blev det riktigt skönt så fort solen kom hit, hon var ju som sagt lite sen i går.

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

2 april 2009 10:58

Hossan :) - ja det var skönt att få sova en hel natt.
Gillar inte att handla så, det är ett nödvändigt ont och därför blir det lätt att jag bara åker till närbutiken, fast det blir för dyrt i längden.
Kram

http://nena.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

2 april 2009 11:53

Härligt att du fått en god natts sömn, det betyder mycket för hur man skall må på dan.

Hoppas du får en rikgigt bra dag och att alla skall vara friska tills på lördag.

http://wiper.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

2 april 2009 15:23

wiper - Ja det är verkligen betydelsefullt resten av dagen hur natten varit.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards