¨

Direktlänk till inlägg 10 maj 2007

Jag har så ont!!! *gnällvarning*

Av nena - 10 maj 2007 00:27

 Jag vill inte vara i denna kroppen mer, jag vill byta, jag vill hoppa av karusellen.
 Har sovit ett tag nu ikväll vilket betyder att jag inte kan somna nu *suck* Fast jag har ju ont då jag sover också fast inte på samma sätt liksom....
 Jag som kände mig något bättre i em och trodde jag kunde jobba, skulle ringa i morgonbitti och tala om att jag kom men som det känns nu är det ju bara att glömma *suck* Det gick från dåligt till bättre till värre.

 Sitter här med tårar på kinderna och vet inte vad jag ska göra. Jag står inte ut här hemma men jag orkar inte med att vara bland 25  stycken 6 åringar heller.... jag är nog inne på helt fel bana känns det som nu.

Eller är det bara nu när jag har ont???? Jag stortrivs ju där och vill vara där, det känns bra när jag är där, det känns rätt men sen kommer tankarna på om jag verkligen orkar. Kommer jag att hitta något annat jobb som jag orkar och jag har bara ett år på mig och av det året har det ju gått en tid nu..... vad annat ska jag kunna jobba mer, vilket annat jobb kan vara mer varierande än det jag testar nu??????


 Just nu kan jag inte tänka klart. Det är inte jag som styr, det är min inneboende.... hur vräker man en sådan???? Hur får man ut det där monstret ur kroppen som håller sig fast med vassa klor och är envis till tusen???

 
 
Nini

Nini

10 maj 2007 13:38

Tänkte på en sak... Har du någon samtalskontakt?
Det är psykiskt påfrestande att gå med så mycket smärta. Du kanske skulle behöva någon att ventilera med?

http://nini.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards