¨

Direktlänk till inlägg 5 maj 2009

Tack nu räcker det!

Av nena - 5 maj 2009 11:37

 TATTYBEAR1-1.gif picture by Nena_no1


Vill inte ha mer vatten nu, det får jättegärna sluta regna nu.


 Fick inte mer sömn men väl lite vila.

J hon sov till 11- tiden och då var huvudvärken borta i alla fall. Halsen har hon ont i än.

Hoppas det inte blir mer av det.


 Jag har sorterat lite tvätt... var kom all den ifrån??... gjorde ju detsamma igår.

Ska koka ägg nu och röra ihop "geggan" till tårtorna och försöka baka i alla fall en kladdkaka.



 
 
wiper

wiper

5 maj 2009 13:06

Här regnar det också för fullt och det är synd när man vill cykla. Nu öser det ner och min man är på väg hem från jobbet på cykel 5 km.

Du har det du gör och är jätteflitig. Kakan blir säkert jättegod.

ha en bra dag
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

5 maj 2009 14:11

wiper - Inget kul att cykla när det regnar oavsett om man har regnkläder eller ej :(
Ha det gott och kram

 
Filifjonkan

Filifjonkan

5 maj 2009 14:13

Jaha du har regn du...vi fick natt men sen har det varit ok men det skall visst bli skräpväder med kyla och blåst.Synd Det snöar körsbärsblommor här idag ser ut som Kung Bore varit lös.Tvätten har jag märkt att den liksom förökar sig självt lägg i två st saker i korgen så genast är det 7 st på bara en kvart i alla fall hos mig.suck Ha det å bra sen då

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

5 maj 2009 14:48

Filifjonkan - Här har det blåste ganska så bra innan, kanske är det på väg till er... hoppas inte.
Ja jag förstår inte hur den kan föröka sig så, tvätten alltså...
Ha det gott!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards