¨

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av nena - 9 maj 2009 23:30

Yes Man och Livet från den andra sidan har vi sett.
Den första idag och den andra i går.

Gårdagens var bra, kanske en aningen seg innan den kom igång och dagens var kul.

 Nu ska jag sova och jag hoppas att jag kan få en hel natts sömn.

Imorgon är det söndag

Photobucket
Av nena - 9 maj 2009 18:11

i min????

Förstår inte var all tvätt kommer ifrån, känns inte som om jag någonsin kommer att se botten på korgen igen. Jag vill ha sol och fint och inga svarta moln så att jag kan hänga ut all tvätt.

Nu har jag tvätt överallt känns det som och ändå är tvättkorgen full *suck*


 Har vikt handdukar och väntar på att torktumlaren ska bli klar med lakan och sådant så att det också kan vikas och lämna plats för kläder som ska in och torkas.


 Maken han slavar i köket över grytan... eller slavar och slavar, han har det nog bra där ute, hörde just en öl öppnas ;)

Töserna har gett sig ut på internet och kollar klädesaffärernas hemsidor för att se om de kan hitta något som de kanske kan tänkas vilja prova imorgon.

M håller dessutom på att försöka komma på hur hon ska klä ut sig på niornas avslutningsfoto... de brukar visst klä ut sig då och det är inte lätt att komma på något kul men inte allt för avancerat... tips mottages gärna!


 Nu ska jag duka!


Önskar er alla en

Photobucket
Av nena - 9 maj 2009 14:50

Slutade med att det blev växter till tanken.
Hur det gick till??

Inte en aning men nu får det bli klädinköp imorgon istället.


 Ja hade en bra f.m på scouterna, tur med vädret och än håller det tätt. Skönt det!


 Varit och handlat lite mat också. Stroganoffgryta ska vi ha till middag idag och jag längtar redan. Det är en av mina favoriter.

Av nena - 9 maj 2009 10:36

"Tok-Doris" hon satte sig mot den tomma poolen och eftersom den är nergrävd en liten bit så kasade bakdelen ner i hålan och så här tokigt satt hon ett bra tag :)


När man leker gömma bollen med J så ser man ut så här efter att ha tagit nosen till hjälp för att hitta den ;)

Av nena - 9 maj 2009 09:12

Så var det lördag.

Solen skiner och det ser fint ut i alla fall på det hållet jag tittade på.

Har regnat bra i natt.


 Snart är det tid för scouterna och sen får vi se vad  som händer.

Ha en bra lördag! 

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards