¨

Alla inlägg den 4 maj 2007

Av nena - 4 maj 2007 19:15

 Jag har strukit all tvätt och jag har vikt alla handdukar och lakan. Så skönt när det är gjort. Ända som är kvar är ihop parningen av strumpor och det tänkte jag lejja ut....


 Vi har varit ute och invigt nya asfalten med de nya inlinens.
M och J tyckte det var jättekul. Jag var sugen till max på att låna M´s för att testa men är livrädd att jag ska få så ont att jag inte kan röra mig.
Jag hade säkert klarat av att åka så det är ju ingen fara men med min fibromyalgi så tror jag inte att det är lämpligt :(
Jag vill ju åka!!


 Nu har vi ätit tacos så jag har ont i magen och ska just sätta mig på hela ryggen i soffan...



Av nena - 4 maj 2007 07:25

 solen lyser från köarblå himmel och det ser skönt ut. Inte så  många grader än men det kommer väl under dagen.


 Fredag och jag vet att första halvtimmen på skolan kommer att vara lugn. När jag kommer dit har klassen gympa och är alltså inte i klassrummet. Det är inte länt för mig att gå bort till gympahallen eftersom de är på väg in i duschen då jag börjar.
Har lovat skriva rent lappen om utvecklingssamtal, några ändringar har gjorts på den.


 Nu ska jag gå ut en sväng med hundarna innan jag ska byta kläder.
Ha en fin fredag!

Av nena - 4 maj 2007 00:29

 Kan någon tala om det för min kropp? Att det är dags att sova?
jag är så trött att ögonen snurrar i kupan men kroppen är som en myrstack
:(   Så jobbigt är det, jag lägger mig och jag går upp...


 Efter många om och men har jag och J äntligen fått klart filmen till K som fyller 11 nästa vecka. J ska skicka med den på en CD tillsammans med presenten hon köpt.
Filmen är omgjord en del gånger och ny-gjord många fler. Datorn har bråkat med oss och inte sparat som vi velat osv. Men nu är den alltså klar så jag kan släppa det ett tag.


 Vi har fått (nåja fått och fått, det tål ju att diskuteras förstås) kanal Digital i dag. Vi har haft "Robert-boxen" länge länge och det är så usel bild på den men det har ju fungerat. Sen har vi Viasat som vi haft ännu längre... jag har retat mig på att vi inte kunnat se TV 4 komedi och TV 4 guld tex men det kan vi nu alltså. Har tittat på en massa gamla komedier och det är guld värt nu när jag inte kan sova...


 Imorgon (idag) är det fredag. 2 timmars arbete och sen helg igen.
Ha det gött!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards