¨

Alla inlägg den 21 maj 2007

Av nena - 21 maj 2007 19:57

 Vid halv åtta tiden i morse så kände jag att det stack i mitt vänstra långfinger, längst ut, som om den hade somnat men det ville inte släppa.

det höll i sig till middag ungefär och jag har haft problem med att jag har fått "skaka" ner blodet i handen igen under dagen. 
 Det är så fortfarande och så klart så skulle min mamma sätta grillor i huvudet på mig om det hade med hjärtat att göra *suck* jag har ju hela tiden kopplat ihop det med min fibro för att händerna domnar ju då och då men inte på detta sättet.
 Nu mår jag inget vidare eftersom jag hela tiden grubblar och känner efter överallt.... får se hur det är imorgon och blir det inte bättre så ska jag ta kontakt med min läkare för jag tror innerst inne att det har med fibron att göra eller att det kanske är som det var i högerhanden då de opererade för karpaltunnelsyndrom.


Av nena - 21 maj 2007 13:14

Träning
(Veckans frågor kommer från Jenny)


· Varför tränar du?

* För att få bättre kondition bl.a


· Hur ofta tränar du?

* Alldeles för sällan just nu eftersom jag har väldigt ont för tillfället.


· Vad brukar du träna?

* Jag har en sån där Crosstrainer som jag går på hemma och sen promenerar jag ganska mycket med eller utan hundar.


· Finns det något negativt med träning?

* Oja det finns massor fast det är nog mest för att jag ska slippa träna ;)
Det negativa skulle väl i så fall vara för min del att jag kan få mer ont om jag tränar fel...


· Finns det något positivt med träning?

* Ja det är ju positivt att hålla sin kropp i trim och genom träning så gör man ju det...



 Denna gången var det verkligen inte mina frågor *s*
Jag är lite lat just då det gäller träning. Jag promenerar gärna de dagar då jag inte har ont och  Crosstrainer gör att jag kan gå när som helst på dygnet utan att behöva tänka på att det är mörkt ute eftersom jag är lite mörkrädd...

Av nena - 21 maj 2007 12:56

 Det märktes då jag kom till jobb. Ungdomarna hade visst haft kul på skolgården i helgen. 33 fönsterrutor på skolan har de slagit sönder och det var glas överallt och då hade de ändå börjat städa undan där när jag kom.
Vad är det som får dem att tycka att det är så skoj att slå sönder rutor var helg? Det går nog inte en måndag utan att några rutor är sönder *suck*


 Det var lite bråk mellan barnen på min "avdelning" också så det var en sån där måndag man helst ville hoppa över.
Redan efter knappa timmen så var jag tung i huvudet och kände mig trött. Som väl var så gick vi ut strax eftersom så det blev lite lugnare.


 Nu ska jag åka för att hämta J på skolan och sen ska vi iväg och handla. Ska försöka få till hela veckans matlista.



Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards