¨

Direktlänk till inlägg 21 maj 2007

Tjejsnack

Av nena - 21 maj 2007 13:14

Träning
(Veckans frågor kommer från Jenny)


· Varför tränar du?

* För att få bättre kondition bl.a


· Hur ofta tränar du?

* Alldeles för sällan just nu eftersom jag har väldigt ont för tillfället.


· Vad brukar du träna?

* Jag har en sån där Crosstrainer som jag går på hemma och sen promenerar jag ganska mycket med eller utan hundar.


· Finns det något negativt med träning?

* Oja det finns massor fast det är nog mest för att jag ska slippa träna ;)
Det negativa skulle väl i så fall vara för min del att jag kan få mer ont om jag tränar fel...


· Finns det något positivt med träning?

* Ja det är ju positivt att hålla sin kropp i trim och genom träning så gör man ju det...



 Denna gången var det verkligen inte mina frågor *s*
Jag är lite lat just då det gäller träning. Jag promenerar gärna de dagar då jag inte har ont och  Crosstrainer gör att jag kan gå när som helst på dygnet utan att behöva tänka på att det är mörkt ute eftersom jag är lite mörkrädd...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards