¨

Direktlänk till inlägg 21 maj 2007

Mår inte så bra

Av nena - 21 maj 2007 19:57

 Vid halv åtta tiden i morse så kände jag att det stack i mitt vänstra långfinger, längst ut, som om den hade somnat men det ville inte släppa.

det höll i sig till middag ungefär och jag har haft problem med att jag har fått "skaka" ner blodet i handen igen under dagen. 
 Det är så fortfarande och så klart så skulle min mamma sätta grillor i huvudet på mig om det hade med hjärtat att göra *suck* jag har ju hela tiden kopplat ihop det med min fibro för att händerna domnar ju då och då men inte på detta sättet.
 Nu mår jag inget vidare eftersom jag hela tiden grubblar och känner efter överallt.... får se hur det är imorgon och blir det inte bättre så ska jag ta kontakt med min läkare för jag tror innerst inne att det har med fibron att göra eller att det kanske är som det var i högerhanden då de opererade för karpaltunnelsyndrom.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards