¨

Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

Soligt och fint

Av nena - 10 maj 2011 12:00

Härligt!
Jag har flyttat ut på altanen.

Borde vara där inne och göra lite nytta men jag vill inte vara inne, jag vill njuta av varje solstråle som finns.


 J mår bättre och det blir nog skolan i morgon.

Vet inte vad det var för feber hon fick och inget annat... märkligt är det i alla fall och jag hoppas att det inte smittat någon annan här hemma för just nu finns det inte plats för med sjuka.

Kan man få feber av allergi?

Det har ju varit mycket pollen som cirkulerat här och hon var ju kladdig och kliig i ögonen dagen innan febern.


 Jag har lite bloggtorka just nu och det blir ibland dagar då jag inte bloggar alls och det lär nog fortsätta så.

Jag är också väldigt dålig på att kommentera på de bloggar jag läser.

Men jag går min bloggrunda var dag och kommer att fortsätta med det.

Jag finns fast jag inte syns.

Har ju bloggat sedan maj 2006 så det vore väl konstigt om det inte kom någon bloggtorka då och då.


 Ha det gott ♥



 
 
wiper

wiper

10 maj 2011 16:23

Det gör du rätt i för det skall bli lite sämre väder framöver så det är lika bra att passa på. Det är så mycket konstiga virusar som går då man kan få feber eller ont i magen mm. Jag har också bloggtorka emellanåt så jag borde låta bli att blogga istället för att sätta in en massa onödig gallamatias ;) Jag hinner inte kommentera så mycket som förut och nu är det ju sommar och man skall uppleva saker också. Hade jag jobbat så hade jag inte hunnit blogga mer än högst 1 inlägg/dag.

Det är så många nu som är känsliga mot pollen och även jag men inte lika mycket i år. Då har vi bloggat nästan lika länge, fast jag tror att jag bloggat i 6 år.

Ha en fin kväll
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

nena

11 maj 2011 15:41

Ja det gäller att ta vara på soldagarna.

Jag är ju inte allergisk mot pollen, har inte testa för det i och för sig men känner av det då och då när det är mycket som far omkring.

Det blir nog bättre med bloggande och kommentarer igen en dag när det är inne-sittar-dagar.

Kram

 
Kimmie

Kimmie

10 maj 2011 20:03

Lite bloggtorka kommer ibland - jag har också bloggat flitigt och länge men är just nu i en liten svacka jag med. Det är kul ändå när man väl blir färdig till att skriva något.

http://kimmietid.blogspot.com

nena

11 maj 2011 15:39

Visst är det kul när man kommer på något att blogga om.
Jag läser gärna om andras dagar men just nu känns mina så trista att skriva om.

 
Helga

Helga

12 maj 2011 09:35

Skönt med värme och sol. Klart att man har bloggtorka ibland - det har jag med... men ni får stå ut med att jag skriver nåt "skit" ändå nästan varje dag ;)

http://helga1.bloggplatsen.se

nena

12 maj 2011 10:48

Jag står gärna ut och läser det du skriver =)

 
wiper

wiper

13 maj 2011 09:14

Vill bara önska dig en fin fredag.

varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

nena

14 maj 2011 20:20

Tack Wiper

Jag hoppas din helg varit fin så här långt.
Kram ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards