¨

Direktlänk till inlägg 6 maj 2009

Glad 40 åring

Av nena - 6 maj 2009 09:21

 Maken blev glad för presenterna och jag tror nog att fiskmaten var mest lyckad för han insåg att jag gett med mig och att akvarium med lite fisk inte är så dumt ;)


 Töserna är i skolan och de fick skjuts dit eftersom det ösregnade när det var dags att ge sig av.
Jag hoppas verkligen att det lossnar och att solen kommer för man blir ju inte direkt pigg av detta grå.

 Två kladdkakor är bakade och klara.

Nu slappnar jag av!

 
 
wiper

wiper

6 maj 2009 10:36

Kul att det blev sån lyckad födelsedag.
Går det lika bra att frysa in en kladdkaka som vanliga mjuka kakor???

Ha en bra dag
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

6 maj 2009 10:36

Skönt att du är klar med maten, nu får du slappna av lite och imorgon kan du vila ordentligt. Hoppas det blir trevligt idag.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

6 maj 2009 10:52

wiper - Inte en aning faktiskt, har aldrig gjort det... hinner inte blir något över här hemma ;) men jag tror väl att det ska gå.

 
Ingen bild

-Nena-

6 maj 2009 10:53

Kimmie - Ja nu gör jag inte mycket mer än kommer vara trevlig och snäll ;)

 
Susanne & Cia

Susanne & Cia

6 maj 2009 14:18

Å, vad mysigt med akvarium. Spännande!!
Tycker du gör helt rätt i att vila nu! Haha, kan vara nog så ansträngande och vara trevlig om man inte e sådär våldsamt pigg i kroppen!
Hoppas er kväll blir bra!
Kramar
Susanne
PS: Flyttat igen:
http://axevasvecia.blogspot.com/

http://axevasvecia.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

6 maj 2009 14:58

Susanne - Nej inte så kul att behöva vara trevlig när man inte mår så bra.
Nu har jag i alla fall hunnit vila ett tag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards