¨

Direktlänk till inlägg 7 maj 2010

Var kommer all reklam ifrån???

Av nena - 7 maj 2010 15:42

 Jag har nog inte sorterat bland det på ett tag, det är sällan någon annan kastar just reklam för kanske är det något någon annan vill läsa... det tänker jag inte på utan har jag läst så kastar jag det och så finns det där i pappersinsamlingspåsen om någon skulle vilja läsa (vilket sällan händer).

Nu var det i alla fall ett tag sedan och det tog en stund att gå igenom högen som låg ivägen. Måste ju kolla så inget annat (brev) kommit in i mellan, det har ju hänt.

Skönt att den är borta nu.


 Ska ta tag i dammtrasan och ta det som jag når, det som är över axlarna på mig får någon annan fixa.

När alla kommit hem så ska jag och maken iväg och köpa mat till Y-Ö och något gott till middag idag.


 I morgon så går det nog i ett.

Vi ska först skjutsa J och hennes scoutkompisar till stranden i staden och medan de är där passar vi på att handla till kalaset som vi ska ha på eftermiddagen.

Hem sedan och fixa och grilla.

Vid 17 tiden kommer mina och makens päron.


 Söndag så ska P skjutsa M och hennes kompisar till Storegård där de ska vara hela dagen.

De har öppet hus och M´s klass ska vara där och göra lite olika.

Klippa klor, fixa hundpälsar, vara vid parkeringen, sälja kakor m.m

Det blir en lång dag för dem men de kommer säkert ha jättekul.

Hoppas bara att vädret är med dem och att det kommer en massa folk och fyrbenta.

Vi ska så klart dit och titta men våra fyrbenta stannar hemma för vi ska ha M´s ena kompis 2 hundar med hem sen.


 Jag kommer att ta en blogg-paus under helgen och önskar er alla en skön helg.


 
 
wiper

wiper

7 maj 2010 18:16

Ja du det kommer reklam varje dag och blir en ansenlig samling till slut. Jag har fått brev emellan ibland men som tur är så har jag sett detta till slut.

Jag blir alltid så nostalgisk när jag hör ordet scout och blir så glad att dom finns fortfarande och vad bra intresse för ditt barn att vara med där. Vad kul med öppet hus dag. Jag var in och läste lite.

Ha en skön bloggpaus och helg

varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

8 maj 2010 11:49

Ja ibland är jag nog mer blåst än vanligt:)

Tog ett tag innan jag fattade det där med era päron :)Vet att jag inte har hjärnan med mig alla gånger.

ha en skön helg!

Kram


Lena

http://wilenas.blogg.se

 
-Nena-

-Nena-

9 maj 2010 22:05

wiper - Ja massor av reklam och det är lätt att vanliga brev smyger sig in i mellan.

Har aldrig varit scout själv men tycker det är kul att J valde just det. Har varit väldigt nyttigt för henne.

Hoppsas du haft en skön helg.
Kram

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

9 maj 2010 22:06

Lena - Inta alltid så lätt att förstå vad folk menar ;)

Hoppas helgen varit bra.
Kram!

http://nena.bloggagratis.se

 
Milla

Milla

10 maj 2010 08:03

Hej!!

Ja, skoja du var mycket reklam man får helt otroligt. Det kan ju inte vara så miljövänligt heller. Och som du säger är det ofta ett vanligt kuvert som hamnar mellan reklamen.

HA en bra dag
Kram Milla

http://www.millasvarksamheter.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

10 maj 2010 08:54

Milla - Nej det är nog inte så miljövänligt...
Vi hade sådan där Nej tack till reklam till lådan ett tag men det hjälpte inte tyvärr.

Tack detsamma till dig
Kram!

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards