¨

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av nena - 24 maj 2010 14:10

 Undrar om det är så att jag fått den där rynkan i pannan för att jag sista tiden haft ont i huvudet precis hela tiden. Vet att jag rynkar pannan när jag har det nämligen.

Eller är det bara så att jag börjar bli gammal ;)

Har i alla fall inte sett den där rynkan innan utan det var ena dottern som påpekade det lite fint så där.

Ja ja det bekymrar mig inte speciellt men jag var mest förvånad över att den bara plötsligt fanns där utan att jag märkt det.


 Har varit och veckohandlat, eller halv-vecohandlat.

Visste inte riktigt vad vi skulle hitta på till middag senare i veckan.

Helt tomt på idéer.

Idag blir det i alla fall fisk (lax) med färskpotatis och kall räksås.

Imorgon blir det kassler på risbädd och på onsdag är det tänkt köttfärslimpa.


 Nu slutar snart J skolan, ska bli skönt att få lite sällskap.


Av nena - 24 maj 2010 08:26

 Lite segt var det att få iväg töserna men nu är de i skolan.

Maken han är på jobb men kom hem en sväng eftersom vattenmätaren som byttes i förra veckan skulle bytas igen.

Någon backventil gjorde så att den förde ett himla oväsen här hemma när man spolade med vatten. Trodde huset rasade första gången jag hörde det.

Nu är den i alla fall tyst och det är skönt eftersom den kunde väcka alla i huset när man var uppe på toaletten mitt i natten.


 Har inga planer för dagen mer än kanske försöka åka och veckohandla.

Ute är det sol och blå himmel men blåsigt. Hoppas att det blir varmt så man kan sitta på altanen och bara njuta.


Ha en din dag!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards