¨

Direktlänk till inlägg 7 maj 2009

Torsdag morgon

Av nena - 7 maj 2009 07:43
Photobucket

 


 J var vid bussen men fick vända hem igen för att hon var illamående. Nu har jag flyttat ner hennes madrass på golvet  ( inte så kul att vara illamående i en loftsäng) och satt fram "kompis" och hon har bäddat ner sig och jag hoppas på att det bara är trötthet och att det är en förkylning i kroppen som stökar runt.

Magsjuka vill vi inte ha här hemma nu :( 


 Jag har sovit hela natten men oroligt.
Kryp inte bara i benen utan hela kroppen men det hade jag i och för sig väntat.

Ska försöka få lite mer vila nu ev. sömn




  

 
 
Kimmie

Kimmie

7 maj 2009 08:12

Skönt att allt gick bra igår, hoppas du får en bra och vilsam dag idag och att J:s sjuka är något snabbt överstökat.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

Nini

7 maj 2009 10:48

Känner mig som på bilden idag.
Hoppas du mår bättre när du fått vila.
Samma med lilla J.

 
Micke

Micke

7 maj 2009 11:46

Hoppas du slipper magsjuka i hemmet... För övrigt önskar jag en härlig dag trots det usla väder...

http://tomten.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

7 maj 2009 12:31

Hej Nena Men oj då inte bra. Illamående kanske är hon trött hoppas så ni slipper magsjukan.

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se

 
Susanne & Cia

Susanne & Cia

7 maj 2009 13:20

Blää, för magsjuka. Stackars lilltjejen! Men tuff dam som gjorde ett försök! Hoppas hon kryar på sig och att du känner dig piggare framåt kvällen....
Å du...
Ville bara tala om att jag har flyttat ännu en gång men nu e det sista gången. Lovar!! =). Så ändra i din länklista. Hörs snart igen!!
Kramar
Susanne o Cia
http://susanneocia.blogg.se

http://susanneocia.blogg.se

 
Pisan

Pisan

7 maj 2009 15:30

Hoppas du fått lite välbehövlig sömn idag. Förstår att du är slut efter gårdagen. Känner igen mig i det du skriver om att betala... KRAMAR! :-)

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
Jennie

Jennie

7 maj 2009 15:32

För mycket smörgåstårta kanske ?
Hoppas det bara var tillfälligt & att hon är på benen igen ..

http://missJennie.blogg.se

 
Ingen bild

-Nena-

7 maj 2009 19:56

Kimmie - Tack det har varit bra idag.

 
Ingen bild

-Nena-

7 maj 2009 19:59

Nini - Trist väder , ömsom regn och ömsom sol och en massa vind.

 
Ingen bild

-Nena-

7 maj 2009 20:00

Micke - Tack jag vädret är inte så kul precis.

 
Ingen bild

-Nena-

7 maj 2009 20:01

Filifjonkan - Dt var nog trötthet och lite förkylning som ställt till det.

 
Ingen bild

-Nena-

7 maj 2009 20:02

Susanne - Ja det var vågligt att ge sig av hemifrån.

 
Ingen bild

-Nena-

7 maj 2009 20:04

Pisan - Det var skönt med lite extra sömn.
Men trist att man ska behöva betala.

 
Ingen bild

-Nena-

7 maj 2009 20:04

jennie - Nja det åt hon inte så mycket av.
På benen är hon igen.

 
Nini

Nini

7 maj 2009 20:11

Du - tänkte på en sak med J:s illamående. Du behöver inte svara här på bloggen om hon tycker det är "pinigt", men kan det ha med mens och/eller ägglossning att göra?
Min C har ju haft/har det så och har fått tabletter till hjälp de dagarna...

http://nini.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

7 maj 2009 20:36

Nini - Usch ja sådant är pinsamt, vågar jag inte svara på här ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards