¨

Direktlänk till inlägg 17 april 2009

Dammet finns kvar

Av nena - 17 april 2009 16:48

det var ingen som  tog det när jag gick ut i solen ;)

Jag fick en mysig stund där ute innan alla kom hem. Skönt att bara sitta och slappa, lyssna till hur det knäpper i björkarna. De börjar komma långt nu.


happySpring86.jpg Spring picture by Nena_no1 



 Nu är släpet fyllt och väntar på att få komma til tippen imorgon.
Två vändor blir det nog.

Ska bli skönt att bli av med massa skit som bara står i vägen + allt från renoveringen i påsk.

 
 
Susanne

Susanne

17 april 2009 21:39

Låt dammet vara vetja. Det man har det har man kvar ändå! Ta det när ju känner för det istället. Då blir man till och med glad av det ju! Visst!
Så skönt att bli av med bråte. Man får verkligen en skön känsla i kroppen då! Lättnad på hög nivå!
Å jag håller fullkomligt med dig...det är verkligen själarensning och avkoppling att bara sitta och lyssna ......
Kramar
SUsanne

http://www.axevasvecia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hossan

17 april 2009 21:43

Det är väl märkligt att dammet är kvar? Jag fattar inte att det inte kan försvinna av sig själv som så mycket annat gör - godispåsar tex (ja, innehållet alltså). Men DAMMM det måste jagas iväg - mycket märkligt. Hur gick det med supen, blev det bättre i benen eller blev du bara lite lullig i skallen :-) Hade varit kanon om det hjälpte, och eftersom båda dina föräldrar säger det så är det säkert så!

 
Ingen bild

-Nena-

17 april 2009 22:20

Susanne - Ja dt får vänta till en regnig dag, man ska ju ta till vara på alla soltimmar man kan få ;)
Kram

 
Ingen bild

-Nena-

17 april 2009 22:22

Hossan - Ja hur kan det vara så, allt gott försvinner men dammet det stannar minsann kvar. Fattar inte det ;)

Har inte tagit någon sup, har inte träffat mamma än. Men jag åt en banan som Annica tipsade om och hoppas på att det ska hjälpa.
Jag står gärna över supen för jag kommer garanterat bli lullig i skallen, jag som aldrig dricker starkare än cola *S*

 
wiper

wiper

18 april 2009 10:48

Det blir rörigt när man renoverar, skönt att bli av med allt och få bara njuta av det nya fina

http://wiper.bloggagratis.se

 
helga

helga

18 april 2009 12:03

Härligt när man får rensat... städa kunde gärna någon annan få göra. Jag vill ha en go´ städerska som gör fint här varje vecka... eller nä... jag gör det själv.

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

18 april 2009 14:38

wiper - Usch ja, det är inte kul att leva i renoveringen.

 
Ingen bild

-Nena-

18 april 2009 14:38

helga - har också önskat en som kommer och städar men samtidigt vill jag inte ha hit någon okänd som ska ta vår "skit"

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards