¨

Direktlänk till inlägg 3 maj 2009

Söndag

Av nena - 3 maj 2009 10:25

Inte så fint väder.

Lika deppigt som jag känner mig.

Jag har ont ont ont.

Igår tyckte jag att det är värt det eftersom vi hade supertrevligt...idag vet jag inte.


Det är jobbigt, när jag har så här ont kommer tankar. Tankar som jag inte vill ha, tankar jag inte behöver ha men jag kan inte stoppa dem.

Jag blir osäker och tappar helt mitt självförtroende.

Det har inte varit så här jobbigt de sista gångerna jag haft så här ont men just nu är det så mycket som surrar i skallen....


J sitter och spelar tv-spel. Hon är sliten efter tuffa dagar med kompisar och övernattningar

M och P har kört för att skjuta...lika bra det annars hade väl P fått en massa han inte förtjänar utav mig....


Det kryper i kroppen och jag skulle helst vilja krypa ur den men jag är fast i min smärta och min osäkerhet
Fast i skiten.

Måste komma på något som jag kan klara och orka med för blir jag fast här så är risken stor att dagen slutar på ett sätt jag inte vill.

Måste skingra tankarna trots att jag har ont. Måste skona familjen. Vill vara med dem på ett trevligt sätt och inte bli den sura som jag blir.


F*n att man inte ska kunna göra saker, ha trevligt utan att behöva må piss efteråt....



 
 
helga

helga

3 maj 2009 11:07

Vad tråkigt att du mår så dåligt... tänker på dig !!!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

3 maj 2009 12:36

Usch vad trist - hoppas du hittar något som kan distrahera tankarna lite.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Nini

Nini

3 maj 2009 13:54

Kan inte säga eller göra något för att få dig att må bättre just nu, men vill påminna dig om att det vänder igen. Efter regn kommer sol och alla de där klyschorna som du skiter högaktningsfullt i just nu... KRAM

http://nini.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hossan

3 maj 2009 14:50

Jobbigt! Hur gör man för att ta sig ur?
Hoppas att det blivit bättre!

Jag efterlyser fortfarande någon som kan operera in en on/off knapp till hjärnan (vi skulle behöva en sån när allt känns så här)

Många kramar

 
Snäckan

Snäckan

3 maj 2009 17:43

Det känns så orättvist! Varför ska man behöva må skit när man har gjort något trevligt? Lider med dig och hoppas det känns lite bättre nu ikväll.
Styrkekramar!

http://snackansfibrodagbok.blogspot.com

 
Micke

Micke

3 maj 2009 21:35

Önskar dig en riktigt ny fräsch vecka och en god natt på den gamla... Kramar om

http://tomten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

4 maj 2009 07:34

helga - Tack för tankarna.

 
Ingen bild

-Nena-

4 maj 2009 07:35

Kimmie - Jo lite gjorde vi...

 
Ingen bild

-Nena-

4 maj 2009 07:36

Nini - Tack!
Vet ju allt det där innerst inne men det är svårt att se det när man är där och då är det skönt att någon påminner om det.
Kram

 
Ingen bild

-Nena-

4 maj 2009 07:38

Hossan - Ja en on/off knapp skulle vara bra och en nödbroms som man ibland kunde få dra i.

Kram

 
Ingen bild

-Nena-

4 maj 2009 07:40

Snäckan - Nej det är inte rättvist alls.
Tack för styrkekramar.

 
Ingen bild

-Nena-

4 maj 2009 07:41

Micke - Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards