¨

Direktlänk till inlägg 20 december 2009

Mer snö

Av nena - 20 december 2009 11:49

 Det har snöat ganska bra i natt och det kommer lite då och då nu också.

Har sovit taskigt i  natt p.g av mardröm.


 Jag mår som i går, inte sämre men inte bättre heller.

Har vikt lite handdukar och sorterat strumpor.

Lagt in tvättad och torr tvätt.

Har en ny maskin på G som ska hängas och sedan får det vara bra för idag.


 Maken han har varit ute och sopat fram gamla bilen för att se om den ville starta. Han tänkte ta den till jobb i veckan eftersom han ska ha hem firmabilden då han går på jour juldagen.


 Töserna gör rent till Östen.

Ev. ska vi åka till ÖB för att handla lite. Behöver tvål och schampo bl.a


Photobucket

 
 
wiper

wiper

20 december 2009 12:20

Mardrömmar är förödande, dom kan förstöra en hel dag. Här har vi också rätt mycket snö nu men inte så vi måste sopa fram bilen. Skönt att du kan göra lite småsaker i alla fall. Tack för alla dina fina kommentarer du är så gullig och snäll

Krya på dig kära du
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Kimmie

Kimmie

20 december 2009 15:34

Usch och fy för mardrömmar, jag har dem sällan men avskyr när det händer. ÖB har jag också besökt idag i samma ärende som ni.

http://kimmetid.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

20 december 2009 16:37

wiper - Ja de kan verkligen hänga med hela dagen, jobbiga är de.

Mer snö kom det här i eftermiddag, maken var och sopade av bilarna tidigare idag för att det var så mycket på dem.

Tack djälv för alla dina fina kommentarer.
Kram och Tack!

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

20 december 2009 16:38

Kimmie - Skönt att de inte kommer så ofta. Jag har i perioder.
ÖB är ett bra ställe att handla sådant på.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards