¨

Alla inlägg den 15 december 2009

Av nena - 15 december 2009 21:56


Vi har avslutat denna tisdag med film och popcorn.

Måste ju pigga upp en annars så jobbig tidsdag.


 Vi har sett New in Town och en hel del skratt fick vi.

Precis vad jag behövde efter en dag som denna.

I går såg jag och maken Baksmällan och den var inte så dum den heller.

Atbart

 J mår så där. Som hon är nu kände hon inte att det blir skola imorgon men vi bestämde att maken ska väcka henne strax innan han går för att kolla av hur hon mår och då ta beslutet om hon ska stanna hemma eller inte.

Ska hon till skolan så väcker maken mig annars får jag sovmorgon i morgon också... tror i och för sig att jag är vaken då men jag slipper gå upp i alla fall.


 Nu ska jag se lite på tv innan jag ska sova.



Av nena - 15 december 2009 14:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av nena - 15 december 2009 14:08

 J längtar ut och är irriterad på sin förkylning.

Nu tror jag inte att det lägger sig speciellt mycket och gör det det så kommer det antagligen försvinna ganska så fort.


 Jag och J har spelat spel och hon har fått mig att tänka på lite annat och det är skönt.

På ett sätt är jag glad att hon är hemma och håller mig sällskap speciellt idag även om jag inte vill att hon ska vara sjuk.


Vi har även gått runt här hemma med kameran och låtit tomtarna vara fotomodeller ;)

Tänkte dela med mig av dem i nästa inlägg.

Av nena - 15 december 2009 11:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av nena - 15 december 2009 11:19

 Ingen bra natt ingen bra dag...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards