¨

Alla inlägg den 17 december 2009

Av nena - 17 december 2009 17:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av nena - 17 december 2009 16:33

men ännu ingen make och M som visat sig.

Lite orolig är jag men samtidigt vill jag inte ringa på makens lur eftersom jag inte vill störa honom när han kör.

Hoppas jag snart hör en nyckel i dörren...


 J har haft en bra dag i skolan idag.

Hon var röd om kinderna och hade en näsa som rann när hon kom hem men mådde bra. Skönt det och det verkar inte som om någon annan här hemma har fått hennes förkylning. Håller tummarna att det nu ska vara över med rinnande näsor och feber.


 Har suttit och klickat på Sibas hemsida ett tag nu.

Vi skulle köpa ett spel till Wii:et där för de var billigast och de sa att de skulle få in dem idag och att man kunde boka dem via hemsidan och sedan hämta i butiken men än har de inte kommit in i lager *suck*

Kanske får vi leta efter det på annat håll....


 Nu kom resten av familjen och jag kan andas ut.



Av nena - 17 december 2009 14:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av nena - 17 december 2009 13:26

 Har sett filmen Mamma Mia och bläddrat i lite tidningar och just nu känns foten lite bättre igen.

Bara en morgon till, imorgon är det sista innan jullovet så det ska jag nog klara av. Efter det blir det vila.


 Ute är det väldigt fint och vitt och solen lyser.

Molly och Doris är heltokiga i snön, nog ända gången som Molly gnäller och vill ut *s*


 Det är tyst och tomt här hemma utan J och jag gör allt för att inte grubbla inför morgondagens möte.

Hela tiden försöker jag ha annat att tänka på. Det går men inte hela tiden.


 Nu ska jag hänga lite tvätt och sedan ta med kameran ut i trädgården och föreviga snön, har ju en funktion på den som heter snölandskap  som måste testat *S*

Av nena - 17 december 2009 07:47

 Nu har jag varit ute i snön.

Vi har inte mycket men oj vad det är jobbigt att gå i.

Det gick inte att gå i bilspåren heller för de var jättehala.

Jag trodde det skulle vara ljusare än vad det var också men nöpp, det var till att använda ficklampan. Reflex västarna var på och jag blev lite förvånad när vi kom fram till hållplatsen där skolskjutsen stannar att det bara var vi som hade det. Inte en reflex på någon av ungarna, inte en ficklampa och alla mörkklädda.

Förstår inte varför det ska vara så svårt att ta på sig en reflex????

Här ute finns inte heller någon som helst gatubelysning....


 Jag tyckte att min stukade fot var ganska ok innan men nu värker det ordentligt i den så just nu är den i högläge.


 Planer för dagen.... inga alls!


Text



Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards