¨

Alla inlägg den 3 januari 2009

Av nena - 3 januari 2009 21:37

Tur för mig otur för födelsedagsgrisen, en hel del låg i samma sjuka som jag haft nu sista tiden, feber och snoriga näsor.

Det blev alltså inte så jobbigt trångt och massa höga samtal så jag klarade det bra.

Hans om fyllde år tänkte nog inte på det så mycket för alla kompisarna kom och de satt i andra änden och hade det kul.
Han fick en liten söt hamster av kompisarna i present. Mina döttrar tyckte det var toppen och satt och tittade på den största tiden av kalaset.

Hur han som fyllde år tyckte om det hela vet jag inte ;)

 God mat serverades och sedan glass i stora lass, det är alltid massa tillbehör och gottesaker till glassen när man är där, det är en glasstokig familj och det är ju gott så det gör inget.

 Nu är jag dock tung i huvudet, märks att jag inte är helt återställd + allt det andra.
Ska sätta mig i soffan nu och se inspelat Stjärnor på slottet och sen lär det bli sängen.


Godnatt och sov så gott.

Av nena - 3 januari 2009 17:12

det är det jag och töserna ägnat en stund av eftermiddagen på.
Jag plattar mitt eftersom det som nytvättat ser ut som ett troll hår.
M lockar sitt då och då eftersom hon har spikrakt och tungt hängande hår.

Kan man byta hår med sin dotter?
J hon gör lite av varje, kan inte bestämma sig men det slutade i alla fall med rakt hår denna gång.
 Jag har tjockt, mörkt, tungt hår medan M är lite mörkare än blondin, tunna hårstrån men många. J hon har tunt fint hår som har lite rött i sig.
 Nu är vi i alla fall nöjda med håret, ja så gott det nu går och vi ska snart ge oss av mot 20 års kalas.


 Det har regnat hela dagen och vaknat har vi nog inte riktigt gjort. Ser inte alls fram emot att behöva gå ut. Inte ens hundarna vill ju det.
Vill hellre stanna här vid datorn eller vid tv´n inne i varma goa huset.
Fast dit vi ska lär vi ju knappast frysa heller. Massor av folk på liten yta brukar vara samma sak som varmt varmt varmt.

Ha en skön lördagskväll.

Av nena - 3 januari 2009 13:40

Ute är det regn och för ett tag sedan kom det stora blöta flingor. Marken är frusen och allt regnet ligger i stora pölar på tomten, det är riktigt tråkväder.

 Jag är bättre, går framåt för var dag.

Fast jag mår inget vidare med tanken på det kalas vi ska på ikväll.

Får se hur det blir med det.

 Maken han har jouren men vi hoppas på att de inte kör på fabriken, det var snack om att de inte skulle göra det i alla fall.


Nu ska jag fixa ett kort till brorsonen och stoppa i lite pengar.

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards