¨

Direktlänk till inlägg 3 januari 2009

Nu har vi kalasat klart

Av nena - 3 januari 2009 21:37

Tur för mig otur för födelsedagsgrisen, en hel del låg i samma sjuka som jag haft nu sista tiden, feber och snoriga näsor.

Det blev alltså inte så jobbigt trångt och massa höga samtal så jag klarade det bra.

Hans om fyllde år tänkte nog inte på det så mycket för alla kompisarna kom och de satt i andra änden och hade det kul.
Han fick en liten söt hamster av kompisarna i present. Mina döttrar tyckte det var toppen och satt och tittade på den största tiden av kalaset.

Hur han som fyllde år tyckte om det hela vet jag inte ;)

 God mat serverades och sedan glass i stora lass, det är alltid massa tillbehör och gottesaker till glassen när man är där, det är en glasstokig familj och det är ju gott så det gör inget.

 Nu är jag dock tung i huvudet, märks att jag inte är helt återställd + allt det andra.
Ska sätta mig i soffan nu och se inspelat Stjärnor på slottet och sen lär det bli sängen.


Godnatt och sov så gott.

 
 
Kimmie

Kimmie

3 januari 2009 22:07

Jaså, fler än jag som inte är i pensionsålder och ändå gillar Stjärnor på slottet - Sonen och hans kompisar tycker att det är gamlingsprogram.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

3 januari 2009 22:45

Kimmie - Hihi ja det är samma här hemma ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards