¨

Direktlänk till inlägg 15 maj 2008

Rena fönster

Av nena - 15 maj 2008 13:11

det har jag nu i sovrummet. Jag fick putsa bort nyfikna nosar från altandörren och då kunde jag ju lika bra ta fönstret också där. Bara en snabbputs och inget jobb men ack så fint det blev.
Resten av husets fönster skulle också behöva en omgång men eftersom mina armar och resten av kroppen inte tillåter sådant arbete låter jag maken ta hand om det.

 Nu har jag ätit lunch och tittat på dagens Hem till gården.

Krafter är nu samlade till att tömma diskmaskinen och sen hänga tvätten som snart är klar i tvättmaskinen.
Ska ta och packa in M´s presenter också innan hon kommer hem och råkar se dem.

 Här är en bild från J´s scoutläger som var i helgen

Det är J som sitter längst fram i den fösta kanoten, inte lätt att se jag vet, det är det som är lite meningen ;)
De hade haft det så mysigt, tänk 2 dagar med bara fint väder och vatten att paddla och bada i precis intill vindskyddet.


    _____________________________________________


helga - Tack för tummhållningen.

Nini -  Det är väl en hel del jobb inför studenten också kan jag tänka mig. Ska tänka på dig då lördag är över ;)

Hannele - Det har ju faktiskt jag också nu när jag tänker efter, radio och mp3 spelare i min mobil. Inget jag använder men kanske skulle börja med det.
Vädret brukar inte bekymra mig så mycket heller annars men just på lördag vill jag ha uppehåll så vi kan sitta ute utan att bli blöta.

 
 
Hanneles paradis

Hanneles paradis

15 maj 2008 23:36

hihi, så många kalas man haft, som blivit flyttade inomhus i all hast ;)

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
NIni

NIni

16 maj 2008 08:25

Ja, lite jobb med studenten. Men jag tänker ta det lugnt och göra det så enkelt för mig som möjligt.
Och vi är inte så många, så vi får gott plats inomhus ;-)

http://nini.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards