¨

Alla inlägg den 18 maj 2008

Av nena - 18 maj 2008 20:50

 M och kompisarna sjöng två låtar i kyrkan i går och gjorde det väldigt bra.
Här är den första


Av nena - 18 maj 2008 20:00

 som jag fick i går.


 Skönt att det är över men det har gått i ett idag i alla fall.
Vi började med att plocka ner tältet eftersom det blåste en hel del när vi vaknade i morse. Ont i kroppen men framför allt ryggen hade jag men det gick...


 Varit och köpt minne till M´s mobil och en liten väska som hon kan ha den i... eller väska, det ser ut som en strumpa eller babyvante utan tumme ;)

 I eftermiddag kom M och L hit och vi plockade fram det orörda fatet som vi hade över sedan i går men vi lyckades inte ta slut på det så jag gick bort till mamma med resterna. P plockade lite  som han kan ta med sig på jobbet och ha som lunch men sen vill vi nog inte se den mer.

det var kanonmat och mycket mat så det gjorde folket på Ica Maxi bra!


 Nu ska jag hänga upp lite tvätt som snurrat i maskinen och sen ska jag sätta mig i soffan och göra inget!


 Ha det bra alla!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards