¨

Alla inlägg den 12 januari 2009

Av nena - 12 januari 2009 21:31

 Somnade på direkten efter att töserna gett sig av till skolan.  Sov några timmar och kände mig utsövd när jag vaknade.

 Förkylningen verkar ha gett sig i av  mot, det är inte mycket kvar längre tack och lov.

Värre är det med fibron just nu. Märkte av det då jag kom av sängen. Vänster armbåge jäklas med mig men på ett konstigt sätt, skulle kunna tro att det är axeln som ställer till det på något sätt eftersom det bara är när jag gör rörelser med den samtidigt som det gör ont.

Kroppen vill inte riktigt fungera som jag vill och det är nog förkylningen som ställt till det just nu.


 Alltid är det något som stör och jag känner mig väldigt gnällig just nu.
 


Av nena - 12 januari 2009 07:38

Fy vad jag är trött. Har inte sovit något alls i natt nästan. Om det beror på att sängen står på annan plats eller något annat vet jag inte men när klockan ringde tidigare hade ja legat och tittat på den ett bra tag och bara väntat på att den skulle ringa så jag kunde väcka töserna.

Det var lätt att få upp M men J var riktigt seg.

Maken hade rejäl huvudvärk när han vaknade, gick upp och fixade till sig och tog en tablett men fick ge upp och gick och la sig igen, får se om några timmar om det gett med sig så han kan åka och jobba i eftermiddag.

När töserna gått till skolan ska jag läggamig igen. Blir ingen BK idag inte, hade nog somnat direkt där inne.


Ha en skön måndag!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards