¨

Alla inlägg den 7 januari 2009

Av nena - 7 januari 2009 21:47

ska jag ta och göra nu och sen är det godnatt för idag.

Propparna ska i öronen och jag hoppas att telefonen inte väcker mig genom dem. Mest hoppas jag ju så klart på att den inte ringer alls. 

Av nena - 7 januari 2009 17:02

och det mesta i skafferiet är påfyllt.
Jag hade tur, min mamma skulle iväg och handla så jag kom iväg innan maken kom hem och han hade tur som slapp åka och handla.

J var med för hon ville testa nya jackan ;)

 Nu är det lite vila innan maten och sen blir det sängen tidigt. Maken har fått veta att de ev. ringe mellan 2 och 3 i natt, någon maskin skulle då försöka startas och de misstänkte lite fel på den.

Pluggar i öronen på mig alltså.


Av nena - 7 januari 2009 14:59

och en rostad smörgås är det jag nu hoppas ska värma min frusna kropp efter en kortisrunda med hundarna.

Orkar inte så mycket men ut måste de ju. För tillfället är de ute på tomten och springer runt och leker. Tur man har den när man inte mår bra och orkar så mycket.


 Har tvättat lite. Tömt och fyllt diskmaskinen, världens tråkigaste jobb för övrigt och sen har jag skrivit en lång lista på vad som behöver fyllas på i kyl och skåp. Märks verkligen att vi alla varit hemma länge nu och att jag inte haft orken att storhandla utan det bara blivit det viktigaste.

  Maken slutar om en timme och tyvärr så måste vi nog fara och handla då. Har inte en brödbit kvar i huset, tog den sista nyss. Ingen mjölk och inget pålägg. Äggen är slut och inte ens en makaron finns det och det brukar aldrig ta slut i detta hus.


 Töserna de har mest hängt vid sina datorer idag. J hon spelar The Sims och M hon chattar med kompisar.

Nu ska jag dricka upp min choklad och sen hänga tvätt.

Av nena - 7 januari 2009 11:53

 Ute ligger ett tunt tunt täcke med snö, det är nog snart borta ser det ut som. Det har slutat storma tack och lov.
 Maken fick fara iväg i natt, telefonen ringde kvart över ett så han fick ju sovmorgon i morse så väckarklockan ringde inte så tidigt.

 Ingen huvudvärk idag tack och lov men hostan är tillbaka, inte som innan men ändå irriterande.

 Idag finns inga speciella planer för mig och döttrarna, de vill bara ta det lugnt dessa två sista dagar som de är lediga på och det gör jag gärna.



Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards