¨

Alla inlägg den 2 januari 2009

Av nena - 2 januari 2009 21:32

Hemmagjord sådan. Gott gotti gott gott.

Inte så slabbig och fet som den köpta, vår pizza maker är nog ett av de bäst inköpen trots att den var dyr. Det är intjänat nu. 


 Var på apoteket, det var nog halva kommunen också, det var ganska så utsållat på hyllan för den förkylde. Jag fick mina gröna piller och kom ut från trängslen. Gillar inte det där med en massa folk på små ytor...

J fyndade mössa och tröja, M hittade inget hon ville ha. Inte på köphumör idag.

Jag testade en tunika som jag tittat på ett tag. Den var snygg där den hängde men inte på så nu kan jag strunta i den och inte tänka på den mer. Skönt det.


 På tal om trång utrymme och mycket folk. Vi ska på klas imorgon, min brors son fyller 20 och jag fick veta att det blir 25 personer som kommer, de bor väldigt trångt så jag kan redan nu känna av trängslen, alla ljud och stim det kommer att bli.

Får se hur jag känner mig i morgon, om jag klarar av det eller får gratta en annan dag.


 Förkylningen är bättre i alla fall och värken i bihålorna har släppt. Härligt, kanske kan jag andas normalt om ett par dagar. 

Av nena - 2 januari 2009 13:58

Är så vilse på dagarna just nu.

 Mår lite bättre idag så det går på rätt håll tack och lov.

Ska iväg till apoteket och köpa fler små gröna så att det blir ännu bättre.
Töserna ska med och se om de kan fynda mer på rean.
J ska ha en mössa säger hon och det blir säkert en bok till M.


Ha en bra dag!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards