¨

Alla inlägg den 5 januari 2009

Av nena - 5 januari 2009 19:04

Jag ska lata mig i soffan under filten.

Av nena - 5 januari 2009 12:13

men inte lika kallt som i morse. Solen lyser från klarblå himmel och det är vitt av frost överallt.
Maken hade tur. De som skulle göra ett jobb innan honom hade inte gjort det p.g av förseningar så han kunde inte göra sitt jobb, vilket betyder att han slapp utejobb. Glad var han då han ringde hem för en stund sedan.
Glad för det, mindre glad att det var så lite jobb just nu. Många står ju still i dag också och då finns det inget att göra. Han har inventerat sin jobb-bil och varit på företaget som han har jouren på. De startar upp igen imorgon kväll så i kväll kan han ta en öl till maten och behöver int tänka på att han måste köra bil. Det betyder också att han är helledig i morgon fram till kvällen.

 Min bror har blivit farfar i natt, känns konstigt att säga *ler*

Min mamma är gammelfarmor ;) Det tyckte töserna var lite kul.

Det är min helbrors son som blivit pappa.

Tyvärr har vi inte så mycket kontakt, jag och sonen men det är ju spännande i alla fall.


 Fick just ett telefonsamtal, det var sjukgymnasten. Hon ska visst ha en ny grupp med BK som drar igång redan på måndag så då hoppas jag att jag är helt återställd så jag orkar med att starta.


 Nu ska jag och töserna ha lite lunch.

Av nena - 5 januari 2009 06:55

Usch inte vidare kul när klockan ringde. Hörde makens  suck och önskan om att det var helt fel att det var måndag idag.

Kallt är det och han har utejobb vid hamnen idag. Inte alls mysigt.


Jag var uppe en stund med honom men tänker faktiskt krypa ner under täcket igen en stund. Töserna sover sött och hundarna som var förvånade när klockan ringde har bollat ihop sig och somnat igen.

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards