¨

Direktlänk till inlägg 2 januari 2009

Idag blev det pizza

Av nena - 2 januari 2009 21:32

Hemmagjord sådan. Gott gotti gott gott.

Inte så slabbig och fet som den köpta, vår pizza maker är nog ett av de bäst inköpen trots att den var dyr. Det är intjänat nu. 


 Var på apoteket, det var nog halva kommunen också, det var ganska så utsållat på hyllan för den förkylde. Jag fick mina gröna piller och kom ut från trängslen. Gillar inte det där med en massa folk på små ytor...

J fyndade mössa och tröja, M hittade inget hon ville ha. Inte på köphumör idag.

Jag testade en tunika som jag tittat på ett tag. Den var snygg där den hängde men inte på så nu kan jag strunta i den och inte tänka på den mer. Skönt det.


 På tal om trång utrymme och mycket folk. Vi ska på klas imorgon, min brors son fyller 20 och jag fick veta att det blir 25 personer som kommer, de bor väldigt trångt så jag kan redan nu känna av trängslen, alla ljud och stim det kommer att bli.

Får se hur jag känner mig i morgon, om jag klarar av det eller får gratta en annan dag.


 Förkylningen är bättre i alla fall och värken i bihålorna har släppt. Härligt, kanske kan jag andas normalt om ett par dagar. 

 
 
Kimmie

Kimmie

2 januari 2009 21:45

Har också en Pizza Maker och är helnöjd med den. Man blir inte lika äckligt mätt som av köpt pizza.

http://kimmietid.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

2 januari 2009 22:14

kimmie - Ja den är verkligen toppen.

http://ronja

 
Filifjonkan  kikar in med munskydd

Filifjonkan kikar in med munskydd

2 januari 2009 23:25

Hej Nena (munskydd för jag vill inte bli förkyld)fniss, Så du säger det var fullt på apoteket idag Ja det hörde jag av min grannfru som var dit i samma ärende som du tydligen tomma hyllor nästan sa hon med. Skönt det släppt i dina bihålor Hoppas det går bra för dig i morgon på födelsedagskalaset håller tummarna ,,Vad bra att du är nöjd med din inköpta pizzagrej. har sett om den men inte testat.Säger dig godnatt nu och sov så gott

http://filifjonkan-se

 
Nini

Nini

3 januari 2009 05:36

Är man inte förkyld när man kommer till apoteket så är man väl det när man kommer därifrån? *hmmm*

Bettan firade sin 20-årsdag med krogbesök med ett gäng kompisar i natt *puh*
Tobbe hämtade vid 3 och de var hemma vid kvart över 4. Jag kunde inte somna om...

http://nini.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

3 januari 2009 13:47

Filifjonkan - Ja det var verkligen tomt där på hyllorna. Alla i kön hade något mot just förkylning i handen.

Nini - Ja det har du rätt i, alla som stod där var nog mer eller mindre förkylda.
Oj då fick du en tidig morgon.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards