¨

Direktlänk till inlägg 24 maj 2009

Solen kom

Av nena - 24 maj 2009 15:38

den gav mig lite energi trots en ömmande kropp.


 Vi kom iväg och fick köpte mat till Yngve-Östen och beställt tid till M. Imorgon ska hon kolla synen, känns bra att vi fick så snabb tid.

Köpte med hem lite kött också så nu är grillen startad.


 När jag kom hem fick jag ett ryck att sortera lite kläder, allt som inte varit använt på ett år ungefär och längre har åkt.

Ja smittade maken och nu står det fem papperskassar som ska till klädinsamlingen. Låter ju som en hel massa kläder men det var ganska mycket tjocka tröjor och fleec som tar plats.

Tröjor som jag hade för 15 år sedans om fortfarande passar och är snygga men som jag inte haft på mig på säkert 12 år, har tyckt det var synd att "kasta" eftersom de just var så fina men nu känns det väldigt skönt att de kommit ur garderoben Maken applåderade *S*


 Nu ska jag fixa till lite sallad till maten.

 
 
Sussi

Sussi

24 maj 2009 17:51

Det är så skönt att rensa ur garderoben då och då.. Man måste ju göra plats för nya kläder lite då och då hihi
Jag har en tendens att spara det mesta även fast det är för smått.

Ha en härlig kväll

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

24 maj 2009 18:29

Sussi - Visst är det skönt att rensa.

Jag brukade också spara försmå kläder förr för kanske kunde man komma i dem igen någon gång...eller inte ;)

Detsamma till dig

 
Oskar

Oskar

24 maj 2009 19:05

Kanoners! då lägger jag till dig Nena!
Solen är uppe här också.
Ska väl gå ut och få lite luft sen.

Vi höres
Oskar

http://i-love-china.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

24 maj 2009 19:09

Oskar - Ja idag går jag med på kvällspromenaden med hundarna.

 
Micke

Micke

24 maj 2009 19:30

Tack vännen...
Ja det känns som den håller sig borta men efter en dag ute i trädgården blir huvudet nummer 2 efter all värk i kroppen :D

http://tomten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

24 maj 2009 20:44

Micke - Usch värk är jobbigt.

 
Nini

Nini

24 maj 2009 21:09

Vad härligt det måste vara med kläder som fortfarande passar efter 15 år! ;-)

http://nini.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

24 maj 2009 22:04

Nini - Visst är det... eller kanske är det så att de passar nu och var för stora då ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards