¨

Direktlänk till inlägg 31 januari 2009

Kvällsrader

Av nena - 31 januari 2009 22:00

Tack alla som kommenterat mig på mitt gnällinlägg.

Sista tiden har jag tyvärr fått anonyma kommentarer att jag varit väldigt gnällig och de kan inte förstå varför jag ens skriver blogg.

Jag har valt att kasta sk*ten eftersom jag inte vill ha det i bloggen men idag kunde jag inte låta bli att kommentera det eftersom jag blev irriterad. Normalt brukar sådant rinna av mig bara.

Jag vet att jag är gnällig eller vad man nu väljer att kalla det, jag tycker bara att det är skönt att skriva av mig det och familjen slipper höra...inte för att de tycker att jag är gnällig men jag kan ibland känna mig så när jag inte mår bra och sista månaderna har det inte varit många bra dagar.


Jag har fibromyalgi och det påverkar mig i stort sätt var dag på ett eller annat sätt. Detta har också lett till andra saker som göra att jag inte mår så bra, saker som jag helst inte pratar om och som jag sällan visar utåt.


Kanske ni som tycker att jag gnäller kan sluta och klicka er in på min blogg så slipper ni att läsa den. Det är väldigt frivilligt att gå in hit och jag vill inte behöva sätta lösenord på den för det betyder att jag måste lämna bloggagratis och det vill jag inte, jag trivs här.


Till alla er som läser, kommenterar och inte tycker att jag är gnällig vill jag bara säga att ni är bäst. Det är så kul att logga in hit och se att någon lämnat ett spår efter sig och det värmer hjärtat och mitt i det svarta känns det ljust.

Många har jag jag lärt känna via bloggen era bloggar och det känns som om man känner varandra trots att man aldrig setts på riktigt.



Tack för att ni läser och ni finns!


Ni anonyma, ni kan strunta i att slita på era tangenterna för min skull för jag kommer aldrig att godkänna era trista kommentarer. Stå för vem ni är så kan det hända att andra får en chans att läsa era åsikter.


Tack för idag.

 
 
Ingen bild

Hossan

31 januari 2009 22:33

Jag gillar att läsa din blogg och jag tycker INTE att du är gnällig. Du berättar som det är och bloggen är en väldigt bra ventil, tycker jag med! Jag blir också så glad när jag ser kommentarer på min blogg som är medkännande och uppmuntrande. Håller med om att det känns som om man känner varandra.

Tycker synd om dig att fallet tog så illa. Hoppas att det värsta är över nu och att det blir bättre mycket snart!

De som klagar på din blogg måste trots allt gilla den ändå, för varför fortsätter de annars att gå in på den? ;-) Vissa personer kan man nog aldrig förstå sig på.

Hoppas att denna natten blir bättre - sov gott!

Skickar en stor uppmuntrande kram

 
Ingen bild

-Nena-

31 januari 2009 22:36

Hossan - Tack, du har rätt, något måste de gilla eftersom de återkommer för jag tror att det är samma som skriver anonymt.
Bloggar är verkligen en bra ventil man måste få lätta på trycket någonstans.
Tack för kramen och jag skickar en i retur till dig.

 
Ingen bild

Annica

31 januari 2009 22:57

Okey tant Nena.jag gör ett försök till o hoppas inte bredbandet lägger av precis då man klickar på skickaknappen.
*Spottar o svär*
Hörrö du som e tant asså då måste du ju skaffa broddar på dina duntossor. Om jag skaffar lite bräde o slår in stora feta 7 tums spikar där.Då blir du köpare va?
Jag menar attan vad du blir stadig på fötterna o så slipper du ramla som tanter gör. Och då slipper du ont.
mart va? Du gör så mitt nya broddföretag kommer gå på plus rejält för jag tänkte du sku bli min största kund. Jag menar tanter brukar ju bli lite senila o inte veta vart de lägger sina grejer och då måste du ju köpa nya broddar ofta....
Drömmer rosa guldgruva nu

 
Ingen bild

Hossan

31 januari 2009 23:04

Hörru Annica, jag tror att jag måste bli kund jag med :-)

 
Ingen bild

-Nena-

31 januari 2009 23:12

Annica - Jag tycker att din idé är lysande, jag kommer verkligen vara storkund ;)

 
Ingen bild

-Nena-

31 januari 2009 23:12

Hossan - Vi som hjälper henne i gång borde få lite rabatt ;)

 
Ingen bild

Annica

31 januari 2009 23:12

Asså Nena..En sak..När jag får råd tänkte jag åka hela sverige igenom o våldgästa er.
men då kom jag ju på att jag borde ta datorn med mig för då kan vi ju sitta o prata med varannsom vi brukar. Jag menar bara så det inte känns ovant liksom. O så förstår jag vad du säger. Det e ju liksom lite jobbigt för mig att leta i en ordbok vad du ibland säger på pratande skånska *S*

 
Ingen bild

Annica

31 januari 2009 23:13

Jaaaaa jag blir RIK tack vare Nena. Men shhhhhh så inte Nena hör för då kräver hon provision

 
Ingen bild

-Nena-

31 januari 2009 23:14

Annica - Ja utan tangentbord kommer jag inte att förstå dig heller *s*

 
Ingen bild

Annica

31 januari 2009 23:17

Rabatt?? Hallå vad då ska jag fixa era blomrabatter också?
*snåldregglet rinner till och n kräver jag en sån där hakklapp av tant nena som gamla tanter brukar få på hemmen om det vill sig så

 
Ingen bild

-Nena-

31 januari 2009 23:20

Annica Annica Annica - Du bara längtar efter att komma och rensa mina rabatter ;)
Glöm inte bara hängslorna så datorn kan sitta på magen så vi kan snacka samtidigt *ler*

 
Ingen bild

Annica

31 januari 2009 23:24

hängslorna? Just så nu var det skånskt igen..Bläddrar febrilt via Google..
Ahh hon menade hängslen. ja där ser ni.. Vi msåte kommunicera med datorer.

Javisst kan jag rensa rabatter. Lägger på monsterdäck på min gamla olds och burnar upp skiten på väggarna..Sååå fint o bra (i rabatterna)

 
Ingen bild

-Nena-

31 januari 2009 23:32

Annica - Ja det äär illa att du inte förstår skånska eller så är det jag som inte kan stava ;) skyller på att jag är tant och trött.

Nu ska jag lägga huvudet på kudden och drömma rosa drömmar.

Hyvää ilta!

 
Ingen bild

Annica

1 februari 2009 03:23

Som är totalt galen och inte kan sova.
Näe jag ville bara säga att det är synd att jag måste ha min blogg låst tack vare en såkallad stalkare från ett forum. Och sen att jag vill skriva namnen på mina ungar, boende osv utan att det sen ska nämnas på forum då jag själv inte skriver dit dem.
Men är man intresserad så kan jag möjligen ge lösenordet SOM kan komma att ändras om jag ser att det barkar åt skogen och jag hittar uppgifterna jag skrivit på bloggen på forum där jag befinner mig.
Nej nu måste jag sova för det gör alla utom jag. Totalt galen som sagt :-D

 
Ingen bild

Hossan

1 februari 2009 08:50

Klart att vi måste ha rabatt! Eftersom vi blir storkunder kommer Annica ändå tjäna mest på oss :-) Och storkunderna bjuder man väl ut på representationsresor? ;-) Så vi följer väl med henne till solen och letar bland kokospalmerna.... fniss

 
Pisan

Pisan

1 februari 2009 10:19

Åhhhhh vad jag blir ARRRRGGGG! Varför måste sådana idioter, för det är de ju, kommentera över huvud taget. Det är ju som du säger; det är helt frivilligt att läsa någons blogg. Pisan ARRRGGGGG!!!!!!! Och du är absolut INTE gnällig Nena! Tro inte det, för så är det inte!!! Här får du MASSOR av kramar av mig! Men mjuka sådana :-)

p.s Jag gillar din blogg :-) d.s

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

1 februari 2009 10:22

Annica - Det är trist att vissa inte har ett eget liv.

Hossan - Ja rabatt måste vi verkligen få ;)

 
Ingen bild

-Nena-

1 februari 2009 10:26

Pisan - ja jag kan int heller förstå varfför de ska in hit och läsa om de inte gillar det ag skriver.
Tack Pisan!!

 
Ingen bild

Hossan

1 februari 2009 10:28

Trist att Annica måste ha sin blogg låst, blev ju nyfiken på att läsa hennes blogg med.

 
Ingen bild

-Nena-

1 februari 2009 10:31

Hossan- Visst är det trist när folk bara är ute för att förstöra och sprida vidare info om andra :(

 
Jennie

Jennie

1 februari 2009 13:24

Om inläggen stör dom så till den milda grad så förstår jag inte varför dom ska in här och läsa då ?
Har dom inte annat att spilla sin tid på ?

http://MissJennie.blogg.se

 
-Nena-

-Nena-

1 februari 2009 15:53

Jennie - Ja man kan undra hur man kan ha så gott om tid så man har råd att spilla den på en bloggs om man inte verkar gilla...

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards