¨

Direktlänk till inlägg 13 september 2008

Så var alla hemma

Av nena - 13 september 2008 22:59

M kom hem vid 15-tiden, nöjd och glad. Hon var ensam tjej på skyttelägret men det är inget hon stör sig på. Hon faller liksom bara in.
Lite kul tyckte hon det var  för killarna i hennes grupp (okända sådana) hade visst bommat lite mer än henne och det hade de inte gillat ;)
de hade till en början tyckt på att de fått en tjej i sin grupp och trodde väl att nu skulle allt ta tid.... de känner inte min M inte.

 J hade haft det kul på scouterna och gillat att cykla dit i sällskap med kompisen C. Äntligen menade hon på och att C sen verkade gilla det och vill fortsätta är ju inte så dumt.
 Nu i kväll var det dag för party/fest/kalas, ja vad man nu säger när man är tolv ;) för kompisen F. Det blev taccos och film och strax innan hämt-tiden så fick jag ett sms om att hon ville stanna längre så vi fick allt vänta med att hämta henne.
Nu sitter hon här hemma och är hur pigg som helst... brukar man väl vara så man fyller år dagen efter. Det minns man ju hur svårt det var att somna dagen innan.

 P´s jobbnalle har varit tyst och snäll och jag hoppas den så förblir. Han har hunnit jobba hemma istället så nu är larmet uppdaterat och så är fönsterna också larmade. Skönt det!
Bra att ha en make som jobbar inom det så han kan fixa själv, det blir ju lite billigare.

 Nu ska jag och min hosta krypa ner i sängen och bläddra lite på tv´n innan jag ska stänga de blågröna.
Ha en skön natt!

 
 
helga

helga

14 september 2008 08:53

Fånigt att killarna blir irriterade när tjejen skjuter bättre. Det har väl inget med styrka eller kön att göra?

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards