¨

Alla inlägg den 20 september 2008

Av nena - 20 september 2008 22:37

 J är nöjd och glad. Hon har fått gitarr,  en svart en och det spelas för fullt. 3 plektrum i olika rosa nyanser. Ska se om vi kan hitta en kurs till henne för hon gillar verkligen att spela och har lärt sig lite på musiklektionerna.

Hon fick även böcker, lite kläder och pengar till kläder, lite smink och smycken fick hon också.


 Maten uppskattades och det är alltid kul.
Vi spelade Dropin Hodd och det gillades. När knotten blev hemska gick vi in och spelade Buzz på playstation.

 Nu är J trött och på väg mot sängen, M har fastnat vid datorn och snackar med kompisen. P han har somnat i soffan och jag sitter här men tänker snart koja.

 Pisan - Jo det blev ju som sagt lyckat och tyvärr vet jag att jag betalar dyrt för det imorgon och ett tag framöver. Fast vad gör man inte för barnen...

Kimmie - Jo jättenöjd är hon och inte så ledsen länge för att vi fick flytta det p.g av sjuka förra veckan.

Av nena - 20 september 2008 16:21

5 minuter på rumpan innan duschen och sen ska jag fixa till sås och koka potatisen.

Det har gått i ett idag tycker jag och ändå så har det mesta varit fixat innan.

 Maken kom hem en timme tidigare än tänkt.

De hade haft det trevligt och hans lag som av en slump blev de äldre och inte fullt så sportiga låg under hela vägen på sista stationen som var ett pussel  kammade de hem så pass mycket poäng att de slog det andra laget som var väldigt tävlingsinriktade och inte gillar att förlora...speciellt inte om de förlorar mot herrar som är äldre och mest sitter på rumpan annars ;)

 Efter det hade de fått en whiskyprovning och rundvandring på destilleriet.


Hannele - Tror bestämt att det är en sådan mikrosvabb vi har.

Kimmie - Ja man är en helt annan människa efter ordentlig sömn.

tussegumman - Solen kom till oss vid middag och jag hoppas den gjorde det till dig också.

helga - Vi gillade också 27 dresses. Det är J´s 12 års dag som vi firar idag.

Av nena - 20 september 2008 09:24

 Efter en natt med bra sömn ( för en gång skull) så vaknar man upp till en regnig lördag.
J håller på att fixa till sig för att cykla med C till scouterna. Det blir regnställ och gummistövlar idag men hon tycker det ska bli skoj i alla fall. Så skönt att en kompis från vår sida skogen börjat där också för då bryr hon sig inte om lite regn utan cyklar glatt iväg. Innan hade hon nog tvekat även om hon fått skjuts med bilen dit.

 Jag ska snart försöka trolla ihop en tårta och lägga kött i marinad. Golvet skulle behöva ha en omgång med svabben men det får maken ta då han kommer hem. Min rygg klarar inte sådant jobb.

 Ha en fin lördag!

Av nena - 20 september 2008 00:22

ja det har vi ju haft här idag. Två filmer har vi sett, först 27 Dresses och sen Definitely Maybe. Den sista satt jag och tittade på med ett halvt öga medan jag snackade på MSN eftersom jag inte riktigt klara två filmer på raken.

Vi har haft det jättemysigt och nu ligger J och sover så gott här bredvid och M har tagit in madrassen hit och ligger på golvet. Doris och Molly de har lagt sig vid deras fötter, passar på då husse inte är hemma *ler*

Jag ska ta och stänga ner snart, blir en lång dag i morgon men fix och kalas.

Go´natt

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards