¨

Alla inlägg den 18 september 2008

Av nena - 18 september 2008 18:06

 Har just rullat köttbullar och det känns som om det blev hur många som helst, smeten ville aldrig ta slut (fast det gjorde den ju). Maken steker dem nu och jag slappar vid datorn en stund.

 J fick inga gröna gummiband, de var slut så det blev rosa igen men hon var lika nöjd för det. Tanden som är orsaken till att hon har tandställningen har börjat komma ner så det går på rätt håll.

 P och jag har varit handlat det mesta till kalaset idag. Resten får vi ta i morgon förmiddag för sen åker P iväg med jobbet över natten.


 Tack för kommentarer jag fått!

Av nena - 18 september 2008 07:30

 Idag är det grått och trist utanför dörren. Kallt också, J tog tunna mössan när hon skulle cykla till skolan.

 Trött idag, ovanligt ju *suck* ändå har jag sovit ganska bra i natt tycker jag. Vädret kanske? Eller så har jag inte sovit så bra som jag tror.
Tänkte inte att jag skulle lägga mig igen men sängen ser inbjudande ut.

Får se hur det blir. Lägger mig kanske och vilar tills tvättmaskinen är klar så jag kan hänga tvätten.


 J ska till tandis idag, det är tid för gummibandsbyte och idag skulle hon visst ha gröna gummiband, en stark grön färg. Jag tyckte hon skulle ha ett gummiband i var färg men hon ville inte se ut som en regnbåge i munnen ;)

 Ha en skön torsdag!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards