¨

Direktlänk till inlägg 12 april 2008

Kväll i vårt hus

Av nena - 12 april 2008 20:52

 J hade cyklat en jätterunda och var trött då hon kom hem.

M hade kämpat med tidningarna ca 75-80 stycken med bilagor och var trött då hon kom hem.
P och Doris hade varit på hundkursen och var trötta då de kom hem. Det tar hårt på lilla "Issy" att lyda 2 timmar *fniss*
Husse var stolt då hon blivit veckans hund ;)

 Efter lite mat och duschar var alla pigga igen och vi for iväg på jakt efter skor till M´s konfirmation. Jag såg hur vi skulle behöva fara in och ut i affärer och i och ur bilen *pust*
Men hör och häpna. Fösta affären och andra paret föll dottran för. Visserligen har vi bara lagt undan dem till imorgon för hon ville se i de andra affärena också, men jag kände ingen stress längre och det gick som en dans. Inte en sko provade hon i de andra affärerna förutom gympaskor i andra affären och de fick hon.


 Hemma igen så rasade vi nästan ihop av trötthet alla. Jag och P gick ut i det fina vädret som kom till sist och han flyttade på husvagnen och vi fick på en presenning på den igen.
Efter det så tändes grillen och nu har vi avnjutit en god köttbit. Jag älskar grillat.

 Nu blir det lite glass och Sing-a-long

Kimmie - Jaaa det blev grillning *s*

Annica - Sommarjobb har hon frågat om men tyvärr har de en del redan som brukar vara där på sommaren, barn och barnbarn men de skulle tänka på henne om det behövdes i framtiden.

Nini - Visst var det bra namn, inte ska de heta något ful inte ;)

Jennie - Ser fram emot att se många gulliga kattbilder snart då *ler*


Så här ser skon ut som M ska ha på sin konfirmation

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards