¨

Direktlänk till inlägg 19 juli 2007

Uppäten av myggen

Av nena - 19 juli 2007 21:46

och fryser som en gris.


 Varit hos mina föräldrar och tittat på deras nya husbil som de fick hem idag. Satt ute och då kom dessa mygg stora som reaplan *suck* sen blev det kallt också och jag hade alldeles för lite på mig... fast det var visst bara jag som var frusen.... kan kanske bero på att jag har ont...


 Vi har varit en sväng på Sjöbo- marknad. Det fick mig att tänka på lite annat och det var skönt. Vi gick inte så mycket eftersom jag inte klarar det men har man gjort två gångar så har man väl i stort sätt gjort hela marknaden.


 Nu ska jag krypa ner under en filt i soffan, resten av familjan tyckte det var varmt här hemma så de har öppnat fönsterna.

 
 
Filifjonkan igen

Filifjonkan igen

20 juli 2007 19:06

men Sjöbo marknad så kul det låter. Gissar det var packat med folk.Köpte du dig något spännande månntro då? Har också svårt att orka gå längre sträckor så jag fattar läget det gör ont ont,,man får spara sig lite.. har man varit på en marknad så har man varit på alla nästan :)

http://filifjonkan-se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards