¨

Alla inlägg den 2 juli 2007

Av nena - 2 juli 2007 23:53

Nycklar


 

  • Vart går nycklarna på din nyckelknippa?

En nyckel hem, en till bilen, två till mina föräldrar (olika till altanen och huvudingången), en till min cykel. Brevlåde-nyckel till mina föräldrars låda och en nyckel som jag tror går till ett hänglås som jag ännu inte vet var jag hängt.



  • Har du fler saker på nyckelknippan än bara nycklar, vad?

Kundvagns tia och femma


  • Vems nyckel skulle du vilja ha, om så bara för en liten stund, och varför?

Till grannen kanske, de skryter så om sitt hem men jag eller någon annan vi känner har vait där så det skulle vara kul och se om det rä så fint som de säger *S*


  • Var förvarar du dina nycklar, när du inte bär dem med dig?

De ligger oftast i byxfickan eller jackfickan. Ibland i min väska.


  • Vem har förtroendet att låna din hemnyckel och av vilken anledning skulle du låna ut den?

Mina föräldrar har en nyckel hit och en till bilen. P´s föräldrar har nyligen fått en nyckel hit hem. Tror inte att jag skulle vilja låna ut den till någon annan.


Av nena - 2 juli 2007 23:13

har varit väldigt växlande. Allt från sol, blåst, duggregn, halvt storm till riktigt ösregn. Kan man bli deprimerad eller kan man.
Hur som helst så är jag det nu. Känner mig så trött i kroppen, orkar inget, vill inget förutom då att bara sitta på hela ryggen.


 Var iväg för att införskaffa hundmat och lite mat till oss och det var med nöd och näppe som jag orkade den rundan. Ville bara hem.


 Nu ska jag gå till säng och försöka sova några timmar. Har haft fönstret öppet i sovrummet så jag hoppas att det är så pass svalt så jag hinner somna innan det ät varmt där inne igen. Kan inte ha det öppet eftersom jag är rädd att P ska ligga i drag och han ligger närmst fönstret.


 Godnatt!

Av nena - 2 juli 2007 11:42

Det gick bra. Han sov gott.... eller det vet vi ju egentligen inte. Vi sov gott och hörde inte honom i vardagsrummet. Jag tror inte han stökat runt för mycket för då hade hundarna reagerat.
 Mollan älskar honom. Hon kan stå i evigheter och titta på Prinsen och vifta på svansen. När han sen far in i sitt lilla hus så står hon där med huvudet på sne och undrar var han tog vägen *S*


 J är verkligen överlycklig och är väldigt noga med att man inte ska säga dumma saker om honom. Så Jennie säg inte äcklig om honom *ler*

Han är faktiskt en ganska rolig prick. Inte alls rädd av sig. Vi har idag suttit med händerna nere i buren så han ska vänja sig och han är framme och klättrar på dem.

Annica du har inte mött våra hundar hör ju jag *S*

Nini normalt är det väl jag som mjuknar. Jag har alltid gillat burdjur och haft massor av kaniner själv t.ex men då det gällde marsvinen och Prinsen så var det faktiskt P som mjuknade. Lite förvånande faktiskt för först säger han blankt nej och sen mjuknar han tvärt när han ser dem och han är lika glad som J *S*


 Nu är barnen ute med kompisar och jag sitter här och funderar på om jag ska sätta mig där ute en stund eller bli stittandes här. Det blåser en del så det är lite trist även om solen är framme då och då.

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards